فدراسیون بسکتبال ایران اعلام کرد تا ۲۶ آبان ماه جهت اعلام فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا به کنفدراسیون آسیایی این رشته مهلت دارد.

۲۶ آبان آخرین مهلت ایران برای اعلام فهرست تیم ملی بسکتبال

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، طبق اعلام کنفدراسیون بسکتبال آسیا (فیبا آسیا) دیدارهای پنجره دوم رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا در گروه E که ایران هم در آن قرار دارد، آبان ماه به میزبانی قطر برگزار می‌شود.

برای حضور در این پنجره از مسابقات، فدراسیون ایران تا ۲۶ آبان ماه (۱۶ نوامبر) فرصت دارد تا فهرست اولیه خود را به فیبا آسیا اعلام کند. این فهرست می‌تواند در برگیرنده حداکثر ۱۰ نفر به عنوان مربی و اعضای کادر فنی و ۲۵ بازیکن باشد.

دیدارهای تیم ملی بسکتبال کشورمان در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا طبق تصمیم اخیر فیبا آسیا با یک روز تاخیر نسبت به زمان مقرر قبلی آغاز می‌شود. بر این اساس ملی پوشان کشورمان ۸ آذرماه در قطر با عربستان دیدار خواهند داشت و ۱۰ آذرماه هم به مصاف سوریه می‌روند.

به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تیم ملی ایران چهار روز پیش از دیدار نخست باید راهی قطر شود. دیگر اینکه قرار است اردوی تیم ملی بسکتبال برای برگزاری این دو دیدار از ۲۳ آبان ماه آغاز شود.

تیم ملی کشورمان در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا که اسفندماه سال گذشته برگزار شد تیم‌های سوریه و قطر را در تهران با شکست مواجه کرد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید