پس از ثبت نام گروه های خودروسازی‌ها، انتظار می رفت بازار بلاتکلیف خودرو آرام بگیرد، اما نه تنها آرام نگرفت، بلکه منحنی قیمت‌ها صعودی‌تر از قبل نیز شد، در ادامه توجه شما را به قیمت پراید و دیگر خودروهای گروه خودرو سازی سایپا در بازار امروز جمعه ۲ آبان ۹۹ جلب می‌کنیم.

قیمت خودرو پراید در بازار امروز جمعه ۲ آبان ۹۹ / لاستیک پراید چقدر است؟ + جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از راهبرد معاصر؛ قیمت پراید در بازار امروز جمعه ۲ آبان ۹۹ براساس مشاهدات میدانی به دست آمد که بر طبق آن این پراید همچنان با قیمت‌هایی بسیار غیرواقعی خرید و فروش می‌شود. البته این اختلاف قیمت زیاد سبب کاهش میزان معاملات این خودرو شده است. قیمت پراید هر روز بالاتر می رود. در ادامه قیمت پراید امروز جمعه ۲ آبان ۹۹ را در جدول زیر می بینید.

با توجه به اینکه مجوز افزایش قیمت خودرو برای خودروسازان هر ۳ ماه یکبار مجاز شد باید منتظر افزایش چندباره قیمت‌ها در بازار باشیم. در ادامه قیمت پراید در بازار امروز جمعه ۲ آبان ۹۹ را در جدول زیر ببینید.

قیمت پراید امروز جمعه ۲ آبان  ۹۹

 محصولات سایپا

نام خودرو قیمت اعلام شده توسط سایپا (تومان) قیمت خودرو در بازار آزاد (تومان)
پراید X۱۱۱ --- ۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰
پراید X۱۳۱ --- ۱۲۲.۰۰۰.۰۰۰
پراید X۱۳۲ --- ۱۲۴.۰۰۰.۰۰۰
تیبا X۲۳۱ ۷۰.۵۰۰.۰۰۰ ۱۴۹.۰۰۰.۰۰۰
تیبا ۲ ۷۷.۸۰۰.۰۰۰ ۱۶۵.۰۰۰.۰۰۰
ساینا ۷۶.۲۰۰.۰۰۰ ۱۶۰.۰۰۰.۰۰۰
کوییک دنده ای ۹۴.۴۰۰.۰۰۰ ۱۸۱.۰۰۰.۰۰۰
کوییک دنده ای دو رنگ (R) سفید_قرمز ۱۰۱.۶۰۰.۰۰۰ ۱۹۱.۰۰۰.۰۰۰
سراتو --- ۱.۰۲۰.۰۰۰.۰۰۰
رنو ساندرو استپ وی --- ۵۸۵.۰۰۰.۰۰۰

قیمت پراید 21 مهر 99

پراید در بازار همچنان با قیمت بالا مورد معامله قرار می‌گیرد. با توقف تولید خودرو پراید و جمع شدن خطوط تولید پراید شرکت سایپا متاسفانه نزخ این محصول هر روز در بازار بیشتر می‌شود و شاهد فروش پراید با رقم‌های نجومی هستیم. در ادامه قیمت روز خرید و فروش خودرو پراید در ۲ آبان ۹۹ را بخوانید.

بعد از ثبت نام خودروسازی‌ها توقع این را داشتیم که این بازار بلاتکلیف آرام بگیرد، اما نه تنها آرام نگرفت، بلکه منحنی قیمت‌ها صعودی‌تر از قبل نیز شد.

قیمت لاستیک پراید، خرید لاستیک دولتی برای پراید

نه تنها قیمت پراید رو به افزای است . قیمت لاستیک پراید نیز همچنین است. برای خرید لاستیک دولتی پراید می توانید به از طریق سایت های لاستیک ایرنی مانند کویر، ایران و بارز اقدام کنید. معمولا ۱ هرماه ثبت نام یکی از سایتهای شرکت های ایرانی برای ثبت نام باز می شود. برای ثبت نام لاستیک پراید کد ملی و کارت ماشین الزامی است.

قیمت خودرو 21 مهر 99

قیمت لاستیک دولتی پراید چقدر است؟

فروش حضوری لاستیک دولتی ممنوع شد اما آنچه رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک تهران می‌گوید در سامانه تجارت لاستیک تمام لاستیک خودروها با نرخ دولتی عرضه می‌شود.

فروش حضوری لاستیک دولتی ممنوع شد. در این راستا رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک تهران درباره قیمت لاستیک در سامانه تجارت لاستیک گفت: این سامانه با ارائه سند از خریداران لاستیک را با نرخ دولتی به مردم تحویل می‌دهد.

اکنون قیمت یک حلقه پراید در سامانه تجارت لاستیک ۵۴۵ هزار تومان است. قیمت لاستیک پژو ۴۰۵ و پرشیا نیز ۷۲۰ هزار تومان است.

داود سعادتی‌نژاد افزود: قیمت لاستیک در بازار توسط دلال و واسطه‌ها تعیین می‌شود اما در سامانه تجارت لاستیک کالا با نرخ دولتی عرضه می‌شود.

قیمت امروز پراید 21 مهر

قیمت خودروها بر اساس پایش، تجمیع و تحلیل قیمت‌های اعلام شده از سوی نمایندگی‌ها، قیمت معاملات انجام شده در بیش از ۱۵۰ نمایشگاه فعال سطح کشور و مراکز خریدوفروش پایتخت و نیز بررسی‌های میدانی در بازار خودرو به‌صورت روزانه استخراج می‌شود.

مشخصات پراید

بعد از پروژه سایپا X۱۰۰ که در اواخر دهه ۸۰ با هدف به روزرسانی خانواده پراید معرفی شد ، سایپا ۱۳۱ تنها عضوی از این خانواده بود که تولید آن به موازات نسخه فیس لیفت شده آن (یعنی ۱۳۲) ادامه داشت. ۱۳۱ مانند برادرانش ، از نظر سه ویژگی مختلف (فرمان هیدرولیک ، ترمز ABS و ایربگ راننده) پنج نوع مختلف داشت که ST ارزانترین و EX گرانترین آنها بودند.

تولید انبوه ۱۳۱ یورو ۴ در سال ۲۰۱۴ با چند تغییر فنی جزئی آغاز شد ، اما این بار تنها در دو نوع SE و TL ارائه شد. نوع SE آن مشابه نوع EX قبلی است اما دارای ولی ایربگ شاگرد نیز می باشد. نوع TL آن (که به زودی از بازار حذف شد) در همه موارد با نوع SE برابری می کند و فقط فرمان هیدرولیک ندارد.

بعد از ثبت نام خودروسازی‌ها توقع این را داشتیم که این بازار بلاتکلیف آرام بگیرد، اما نه تنها آرام نگرفت، بلکه منحنی قیمت‌ها صعودی‌تر از قبل نیز شد.

قیمت پراید کارکرده/ پراید دست دوم

قیمت‌پراید ۱۳۱ ۱۳۹۰ با قیمت ۸۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان

قیمت‌پراید ۱۳۱ ۱۳۹۸ با قیمت ۱۱۷,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان

قیمت‌پراید ۱۳۱ ۱۳۹۷ با قیمت ۱۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان

قیمت‌پراید ۱۳۱ ۱۳۹۶ با قیمت ۱۰۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان

قیمت‌پراید ۱۳۱ ۱۳۹۵با قیمت ۱۰۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان

قیمت‌پراید ۱۳۱ ۱۳۹۴ با قیمت ۹۷,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان

قیمت‌پراید ۱۳۱ ۱۳۹۳ با قیمت ۹۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان

قیمت‌پراید ۱۳۱ ۱۳۹۲ با قیمت ۹۴,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان

قیمت‌پراید ۱۳۱ ۱۳۹۱ با قیمت ۸۸,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان

قیمت ‌پراید ۱۳۱ ۱۳۹۹ در محصولات سایپا ۱۲۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان است

قیمت پراید در بازار امروز جمعه ۲ آبان  ۹۹

نام خودرو قیمت اعلام شده توسط سایپا (تومان) قیمت خودرو در بازار آزاد (تومان)
پراید X۱۱۱ --- ۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰
پراید X۱۳۱ --- ۱۲۲.۰۰۰.۰۰۰
پراید X۱۳۲ --- ۱۲۴.۰۰۰.۰۰۰
کد خبرنگار: ۱۵
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید