یک کارگر در شهر همدان بر اثر سقوط از طبقه چهارم یک منزل مسکونی جان باخت.

سقوط از طبقه چهارم ساختمان جان کارگر همدانی را گرفت

به گزارشسلام نو به نقل از ایرنا، مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: سقوط یک کارگر از طبقه چهارم یک منزل مسکونی در شهر همدان منجر به مرگ وی شد.

ارتین کمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: یک کارگر ساختمانی در حال نماکاری یک ساختمان بود که به علت بی احتیاطی از طبقه چهارم سقوط کرده اما بی درنگ به بیمارستان بعثت منتقل شد که به علت شدت جراحت های وارده جان باخت.

وی با بیان اینکه با رعایت نکات ایمنی می‌توان حوادث کار را تا حد قابل توجهی کاهش داد افزود: برخی از افراد پیش از بروز سانحه به علت بیماری از جمله سکته قلبی جان باخته سپس دچار سانحه کار می‌شوند که در معاینات پزشکی این موضوع رصد و مشخص می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن را از مهمترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار عنوان کرد و افزود: ۱۶ مرد بر اثر حوادث کار نیمه نخست امسال جان باختند.

کمالی خاطر نشان کرد: نیمه نخست سال گذشته ۱۸ مرد و در ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۵ تن بر اثر سوانح ناشی از کار جان خود را از دست دادند که نیمه نخست امسال این آمار کاهشی بوده است.

وی گفت: همچنین یک زن و ۱۹۰ مرد در استان همدان به علت حوادث کار نیمه نخست امسال مجروح و مصدوم شدند که این آمار در زمان مشابه سال گذشته ۶ زن و ۲۳۹ مرد بوده است.

کشف محموله تریاک در همدان

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان همدان گفت: ماموران این پلیس با رصد و اشراف اطلاعاتی در حوزه مبارزه با مواد مخدر از حمل و انتقال یک محموله مواد افیونی مطلع و موضوع به صورت ویژه در دستور  قرار گرفت.

سرهنگ محمد تقی حاجیلویی افزود:با پیگیری های شبانه روزی پلیس مشخص شد، قاچاقچیان از مسیرهای ورودی به استان، مواد مخدر را بارگیری و با یک دستگاه کامیون قصد انتقال آن به همدان را دارند.

وی اضافه کرد: در این راستا ماموران با کنترل محسوس و نامحسوس محور یاد شده در عملیاتی ضربتی کامیون را متوقف و در بازرسی از آن ۱۵ کیلوگرم تریاک جاساز شده را کشف و ۲ قاچاقچی را دستگیر کردند.

 از ابتدای سال تاکنون ۳۶ باند تهیه و توزیع کننده موادمخدر منهدم، ۲ هزار و ۶۴۱ قاچاقچی دستگیر و چهارتُن و ۸۳ کیلوگرم انواع موادمخدر در استان همدان کشف شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید