رتبه بندی جدید اینتربرند از ارزشمندترین برندهای جهان به تازگی اعلام شده است که اپل با ارزش‌ترین برند جهان است و آمازون و مایکروسافت در رتبه های دوم و سوم هستند.

ارزشمندترین برند جهان در سال ۲۰۲۰ معرفی شد

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، رتبه بندی جدید اینتربرند از ارزشمندترین برندهای جهان به تازگی اعلام شده است و درنتیجه شاهد تغییراتی در ۳ برند برتر جهان هستیم. بر اساس رتبه بندی بهترین برندهای جهانی ۲۰۲۰، ارزشمندترین برند اپل با ارزش تقریبی ۳۲۳ میلیارد دلار برآورد می‌شود در حالی که مقام‌های دوم و سوم به ترتیب آمازون و مایکروسافت هستند.

گوگل در مقایسه با سال گذشته دو واحد افت کرده و ارزش آن کمی بیش از ۱۶۵ میلیارد دلار است و کاهش ۱ درصدی را ثبت کرده است. از طرف دیگر مایکروسافت رشد چشمگیر ۵۳ درصدی را تجربه کرد و ۱۶۶ میلیارد دلار از آن پیشی گرفت. آمازون نیز با ارزش ۲۰۰ میلیارد دلار و سالانه ۶۰ درصد به مقام دوم صعود کرده است.


از دیگر برندهای برجسته فناوری در این رتبه بندی می‌توان به سامسونگ در مکان پنجم، اینتل در رتبه دوازدهم، فیس بوک در رتبه سیزدهم و اینستاگرام در جایگاه نوزدهم اشاره کرد.


به خاطر داشته باشید که این ارزش شرکت نیست، بلکه فقط جایگاه برند آن است. به عنوان مثال، ارزش بازار اپل کمی بیش از ۲ تریلیون دلار است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید