دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: چین دوست دارد که بایدن رئیس جمهور شود و نمی‎خواهد که من برای بار دوم پیروز شوم.

چین دوست دارد بایدن رئیس جمهور آمریکا شود
 

به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی پکن را به طرفداری از جو بایدن در انتخابات ریاست جمهور ۲۰۲۰ ایالات متحده متهم کرد و گفت: چین خیلی دوست دارد که جو بایدن پیروز شود و اصلا نمی‎خواهد که من برای بار دوم در راس قدرت امریکا باقی بمانم.

 رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که رقابت انتخاباتی را تنها با جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری تجربه نمی‌کند، بلکه این رقابت علیه رسانه‌های فاسد و شرکت‌های بزرگ فناوری نیز است.

وی گفت: تا زمانی که من به عنوان رئیس جمهور امریکا باقی بمانم، ایالات متحده اولین کشور تولید کننده نفت خواهد بود و به فنـاوری شکسـت هیدرولیکـی به منظـور افزایش میزان تولید نفـت و گاز، آسیبی وارد خواهد شد.

رئیس جمهور آمریکا افزود: چین خیلی دوست دارد که جو بایدن پیروز شود و اصلا دوست ندارد که من برای بار دوم در راس قدرت امریکا باقی بمانم.

ترامپ تاکید کرد که در صورت پیروزی دموکرات‌‎ها‎، آمریکایی‌ها حق برخورداری و داشتن سلاح‌های تضمین شده با متمم دوم قانون اساسی را از دست می‌دهند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید