محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع پرسپولیس که در تمرینات این تیم در این روزها غایب است، یک بند مالی در قراردادش دارد که ادامه همکاری برای فصل بیستم را منوط به توافق مالی طرفین می‌کند.

غیبت کنعانی‌زادگان در تمرینات پرسپولیس

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، محمدحسین کنعانی زادگان که فصل گذشته از ماشین سازی به پرسپولیس پیوست و توانست نمایش موفقی در ترکیب سرخپوشان از خود به جا بگذارد، همچنان در تمرینات این تیم غایب است.

مدافع میانی سرخ‌ها که گفته می‌شد پیشنهاد خارجی از لیگ ترکیه در اختیار دارد، بندی در قراردادش دارد که ادامه همکاری برای فصل بیستم را منوط به توافق مالی طرفین می‌کند. با این حال باشگاه هنوز دعوتی از این بازیکن جنوبی برای مذاکره و توافق در این زمینه به عمل نیاورده است.

کنعانی زادگان که این روزها در زادگاهش به سر می‌برد و در انتظار تماس باشگاه برای انجام جلسه در خصوص ادامه همکاری است، یکی از مهره‌هایی است که یحیی گل محمدی برای فصل آینده و خصوصا لیگ قهرمانان آسیا که این تیم موفق به حضور در فینال رقابت‌ها شده، حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است و باید دید کنعانی زادگان که پیش از این از تمایل خود برای ادامه همکاری با این تیم خبر داده بود، به توافق لازم در این زمینه دست خواهد یافت یا خیر.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید