دربهای جدید ضدسرقت که نمونه از آنها دربهای ضد سرقت ترک است در برابر هر نوع فشار یا ضربه ی مقاومت خوبی از خود نشان میدهند و ایمنی بالایی دارند و جالب است بدانید که این نمونه درب ها عایق خوبی در مقابل حرارت و صدا نیز هستند و حتی با وجود حوادثی چون زلزله و آتش سوزی توانسته اند مقاومت نشان بدهند.

درب ضد سرقت ترک را از آتاک در خریداری کنید

در گذشته ها برای ساختمان ها از درب های چوبی استفاده می شد که برخی از آنها اصلا در برابر فشار مقاوم نبودند و حتی با کوچکترین ضربه ی این درب ها شکسته می شد و به آسانی نفود به داخل ساختمان برای دزدها و سارقان انجام میگرفت ولی در سالهای اخیر با پیشرفت تکنولوژی و لزوم بالا بردن امنیت بشر تولیدات و اختراعات جدیدی را وارد این عرصه کرده است که درب های ضد سرقت نمونه از آنهاست.

این نمونه درب ها چون استحکام قوی داشته اند و امنیت بالاتری را نیز ایجاد می کنند خیلی سریع توانستند جایگزین درب های قدیمی شوند و در بین سازندگان ساختمان ها و حتی مالکان جای خاصی پیدا کنند. بارها دیده شده حتی خانواده هایی که تقریبا در ساختمان های قدیمی و ساخته شده زندگی می کنند تنها اقدام به تعویض درب ها می نمایند. دربهای چوبی که در قدیم برای درب منزل ها کاربرد داشت اصلا ایمن نبودند و سارقان به راحتی میتوانستند درب ها را از لولا دربیاورند یا اینکه دربها را بشکنند. ولی دربهای جدید ضدسرقت که نمونه از آنها دربهای ضد سرقت ترک است در برابر هر نوع فشار یا ضربه ی مقاومت خوبی از خود نشان میدهند و ایمنی بالایی دارند و جالب است بدانید که این نمونه درب ها عایق خوبی در مقابل حرارت و صدا نیز هستند و حتی با وجود حوادثی چون زلزله و آتش سوزی توانسته اند مقاومت نشان بدهند.

نمونه ی از این درب ضد سرقت ترک می توان به درب ضد سرقت ترک اشاره کرد که قیمت بالایی دارند و البته که در بیشتر موارد راه تشخیص آنها نیز همین مورد است و علاوه بر آن روی نوع بسته بندی درب ها مارک کارخانه های ترکیه درج شده است که نشان میدهد این درب ها توسط کارخانه های ترکیه ساخته شده است. این نکته را نیز بخاطر داشته باشید که برای تشخیص دقیق نوع درب حتما به نظر کارشناس نیاز است و تنها راهی که به شما کمک می کند تا بتوانید به صورت دقیق این گزینه را تشخیص بدهید خرید کردن از شرکت های معتبر است.

سایز دقیق و استاندارد درب ضد سرقت ترک:

•    درب های تک لنگه  ۱۱۰ * ۲۱۰ سانتی متر
•    درب های دو لنگه ۱۸۰*۲۱۷ سانتی متر

درب ضد سرقت ترک اصل توانایی ریگلاژ را دارند و چهارلولا هستند و بر روی این درب ها دستگیره های بسیار زیبایی نصب شده است و دارای چشمی هستند.

قفل این دربها به گونه ای است که وقتی کلید چرخانده می شود به صورت همزمان از هر دو جهت هشت عدد زبانه متحرک و ثابت وارد چارچوب می شود. درب های ضد سرقت ترک هشت عدد کلید کامپیوتری دارند و در میان آنها سه عدد به عنوان کلید کارگری شناخته میشود. کلیدهای کارگری زمانی کاربرد دارند که عملیات ساخت و ساز ساختمانی در حال انجام است و از پنج کلید دیگر به عنوان کلید اصلی استفاده می گردد. این درب ها دارای چهارچوبی با ضخامت ۱۷ سانتی هستند و ورق آنها نیز قطری۱.۴ میلمتری داشته است. لنگه درب با ضخامت۹۰میلیمتری است و پاشنه آنها از جنس ورق استیل ضدزنگ است. لازم است بدانید که ساختار درونی درب از ورق استیل یکپارچه با پلهای استحکام دهنده است.

آتاک در قدیمی ترین مجموعه فعال در حوزه درب ضد سرقت در ایران است ، اگر به دنبال خرید درب ضد سرقت هستید می توانید اطلاعات بیشتر و لیست قیمت درب های ضد سرقت را در لینک https://www.doorturkcelikkapi.com/ مشاهده نمایید.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید