یک روزنامه اسرائیل با انتشار نتایج یک نظر سنجی مدعی شد که بیش از نیمی از شهروندان این رژیم خواهان برکناری بنیامین نتانیاهو از سمت نخست وزیری اسرائیل هستند.

بیش از نیمی از ساکنین سرزمین‌های اشغالی خواستار برکناری بی بی هستند

به گزارش سلام  نو آن چنان که مهر به نقل از روزنامه عبری زبان معاریو امروز با انتشار گزارشی اعلام کرد که ۵۴ درصد از صهیونیستها خواهان برکناری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هستند.

نتایج یک نظر سنجی صورت گرفته در اراضی اشغالی نشان میدهد که ۵۴ درصد از صهیونیستها خواهان آن هستند که نتانیاهو از فعالیت های سیاسی در رژیم صهیونیستی کنار برود.

همچنین نتایج این نظر سنجی نشان میدهد که محبوبیت نتانیاهو در میان راست گرایان در رژیم صهیونیستی نیز به صورت بی سابقه ای کاهش یافته است.

اکثریت صهیونیستها در این نظر سنجی معتقدند که قدرت حزب لیکود بسیار کاهش یافته و در صورت برگزاری انتخابات، این حزب که ۳۶ کرسی را در پارلمان به دست دارد تنها می تواند ۲۸ کرسی را به دست بگیرد.

این نظر سنجی در حالی صورت گرفته است که ساکنان اراضی اشغالی از هفته ها قبل تاکنون با برگزاری تظاهرات پی در پی در مناطق مختلف، به ویژه در برابر منزل نتانیاهو، خشم خود را نسبت به سیاست های وی و ناکارآمدی کابینه رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید