هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ ضمن رضایت از خریدهای جدید تیمش و بازیکنان جوانش گفت که از کار در این تیم راضی است و از یوگی لو حمایت می‌کند.

حمایت سرمربی بایرن مونیخ از یواخیم لو

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ تنها ساعاتی پس از پیروزی 3-0 برابر دورن در دی اف بی پوکال، در کنفرانس خبری پیش از دیدار با آرمینیا بیله فلد در هفته چهارم بوندسلیگا که شنبه ساعت 17:00 به وقت تهران برگزار می شود، شرکت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت بایرن مونیخ، هانسی فلیک در این نشست خبری گفت:


بازی جذابی برابر بیله فلد در پیش داریم

در دسترس بودن بازیکنان ملی؟ فعلا آن ها را ندیده ام. بازیکنان فرانسوی، لواندوفسکی و آلابا دو روز پیش بازی کردند و بنابراین روز گذشته مشغول استراحت بودند. امروز در سه گروه تمرین خواهیم کرد زیرا دسته ای از بازیکنان روز گذشته بازی کردند. بیله فلد تحت هدایت اووه نویهاوس ساختار بازی منظمی دارد و این تیم از بازیکنان خوبی برخوردار است. فردا انتظار بازی جذابی را دارم.


جمال موسیالا بازیکنی مسلط و ماهر است که می تواند برای تیم اصلی بایرن مونیخ بازی کند 

در بازی شب گذشته مقابل دورن دیدیم که بازیکنان جوان ما، می توانند گزینه ای برای تیم باشند اما در عین حال تمرکز آن ها باید روی تیم ب و حضور در لیگ دسته سوم باشد که بسیار برای بایرن مونیخ اهمیت دارد. جمال موسیالا؟ او از تسلط خوبی روی توپ برخوردار است و در موقعیت های یک در برابر یک مهارت خوبی دارد. جمال باید از نظر بدنی بهتر شود اما او 17 ساله است و پیشرفت خواهد کرد. در حال حاضر او را بازیکن تیم اصلی می دانم. تمرین کردن بازیکنان تیم جوانان با تیم اصلی مهم است. اگر آن ها با تیم اصلی تمرین کنند، خود به خود بهتر می شوند.


خریدهای جدید عملکرد خوبی داشتند 
خریدهای جدید هم با این که شرایط شان کاملا ایده آل نیست اما عملکرد خوبی داشتند. حضور مارک روکا در پست 6؟ بازی بدون توپ و همراه با توپ در این پست مهم است. مارک شب گذشته گاهی اوقات خیلی به دفاع متمایل می شد و باید روی این مسئله کار کنیم اما دیدید که او از نظر فنی خیلی قوی بود. به تمام بازیکنان زمان می دهیم تا در پست خودشان جا بیفتند.  بازیکنان ذخیره خوبی در اختیار داریم.


از حضور در بایرن مونیخ لذت می برم 
سرمربی بعدی تیم ملی آلمان؟ من در حال زندگی می کنم و حالا در بایرن مونیخ هستم. کار من آماده کردن تیم برای بازی های پیش رو است. از حضور در بایرن مونیخ لذت می برم و یوگی لوو هم خیلی خوب کار می کند. ما مربیان باشگاهی باید مطمئن شویم که بازیکنان بزرگ را به خوبی تمرین می دهیم و از سرمربی تیم ملی آلمان حمایت می کنیم.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید