حمل‌ونقل عمومی مشهد برای پیشگیری از شیوع کرونا از فردا و تا صبح یکشنبه تعطیل می‌شود.

تعطیلی حمل‌ونقل عمومی مشهد از فردا تا یکشنبه

به نقل از سلام نو به نقل از ایسنا، در حالی که ساعتی پیش حسن جعفری، سرپرست استانداری خراسان رضوی، از تعطیلی حمل‌ونقل عمومی مشهد از ساعت ۱۵ امروز خبر داد اما در حال حاضر اتوبوس و متروی مشهد درحال فعالیت هستند.

این خبر در حالی منتشر شد که روز گذشته مسئولین از افزایش سرویس‌دهی ویژه حمل و نقل عمومی مشهد در روزهای پایانی ماه صفر خبر داده بودند.

تعطیلی با تاخیر حمل‌ونقل عمومی مشهد

خلیل‌الله کاظمی، معاون حمل‌ونقل ترافیک شهرداری مشهد، در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص گفت: چون خبر تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری مشهد با تأخیر منتشر شد، سرپرست استانداری، هماهنگی مجددی در این خصوص انجام داد.

وی ادامه داد: از فردا صبح به مدت ۲ روز تا صبح یکشنبه با تصویب مقام عالی استان، حمل‌ونقل عمومی با توجه به شیوع ویروس کرونا، سرویس‌دهی نمی‌کند.

نظارت‌ها افزایش می‌یابد

همچنین به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن جعفری، سرپرست استانداری خراسان رضوی، در خصوص آخرین تصمیمات مدیریت استان برای ایام تعطیل آخر ماه صفر گفت: تیم‌های بازرسی به منظور افزایش بازدیدها و برخورد با متخلفین به خصوص در ایام تعطیل آخر ماه صفر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و فرماندهی انتظامی استان افزایش یافته و نظارت‌ها تشدید می‌شود.

وی افزود: با توجه به دستور رئیس جمهور از آنجا که تردد هرگونه پلاک غیربومی خودروهای شخصی به مشهد در این ایام ممنوع است، فرماندار مشهد با همکاری و هماهنگی اداره کل امنیتی انتظامی و نیروی انتظامی نسبت به اجرایی نمودن این ابلاغیه از صبح روز پنجشنبه مورخ 7/24 اقدام کرده است.

سرپرست استانداری خراسان رضوی اضافه کرد: فرمانداران استان باید با تمام ظرفیت و رعایت تکریم محبین اهل‌بیت(ع) تمهیدات لازم به منظور نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان‌ها را به خصوص در ایام آخر صفر برقرار و زمینه برگزاری مراسم عزاداری را طبق پروتکل‌های ابلاغی فراهم کنند.

وی افزود: همچنین حضور و تردد در آرامستان‌ها ممنوع بوده و فقط اقوام درجه یک اموات به تعداد محدود می‌توانند جهت انجام مراسم در این مکان‌ها حضور یابند.

سرپرست استانداری خراسان رضوی ابراز کرد: کلیه مسیرهای منتهی به حرم مطهر در روز شهادت مشمول محدودیت ترافیکی شده و توسط راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی مسدود خواهد بود.

جعفری ضمن اشاره به اینکه برگزاری هرگونه مراسم بدون اخذ مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی ممنوع تلقی می‌شود، بیان کرد: نیروی انتظامی اقدامات قانونی را به منظور برخورد سختگیرانه با متخلفان انجام خواهد داد.

وی  گفت: توزیع هر گونه نذورات، نوشیدنی و اقلام خوراکی ممنوع است و خیرین باید نذورات و کمک‌های خود را در قالب بسته‌های معیشتی در اختیار کمیته امداد و قرارگاه مواسات قرار دهند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید