سازمان انرژی اتمی در پاسخ به ادعای جدید وزیر امور خارجه آمریکا گفت: دانشمندان ایران آماده مقابله با زورگویی آمریکا هستند.

دانشمندان ایران آماده مقابله با زورگویی آمریکا هستند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سازمان انرژی اتمی ایران در پی ادعای جدید وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص استفاده جمهوری اسلامی ایران از انرژی هسته‌ای، در صفحه توییتر خود نوشت: دانشمندان صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، گوش به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، آماده مقابله با زورگویی و یکجانبه‌گرایی دولت ایالات متحده آمریکا در موضوع استفاده از انرژی هسته‌ای هستند.

در این پیام آمده است: آینده‌نگری در استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای، اصل راهبردی برای نظام اسلامی ایران است و قدرت هسته‌ای برای همیشه در تسلط ملت ایران خواهد بود.

به گزارش ایرنا، «مایک پمپئو» وزیر امور خارجه آمریکا با طرح ادعاهایی علیه ایران در صفحه توییترش نوشت: ایران مدعی است که سلاح هسته‌ای نمی‌خواهد، سپس با برنامه هسته‌ای اش جهان را تهدید می کند. تمام ملت ها باید اخاذی ایران را رد کنند. 

پمپئو ادامه داد: آمریکا هیچ گاه به کشور اول حامی تروریسم اجازه نخواهد داد که خطرناکترین سلاح جهان را داشته باشد و بله ما می توانیم از آن ممانعت کنیم و می توانیم. 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید