فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، از پذیرش ۲۲۹ هزار نفر در رشته های بدون کنکور خبر داد.

اعلام نتایج نهایی پذیرش در رشته های بدون کنکور

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، فاطمه زرین آمیزی - سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: نتایج نهایی پذیرش در رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه،‌ نوبت ‌دوم ‌(شبانه)، مجازی، دانشگاه ‌پیام‌نور، پردیس خودگردان و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۳۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

وی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور از نتیجه انتخاب رشته خود مطلع شوند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: ۲۲۹ هزار و ۳۳۹ نفر در مجموع تمام دوره ها و رشته ها پذیرفته شده اند که از این میان تعداد ۱۳۳ هزار ۳۳۵ نفر زن و ۹۵ هزار و ۹۸۴ نفر هستند.

وی افزود: از میان پذیرفته شدگان تعداد ۲۳ هزار و ۹۲۳ نفر در دوره روزانه، ۸ هزار و ۶۶۵ نفر در دوره شبانه، ۱۲۶ هزار و ۹۵۰ نفر در دانشگاه پیام نور، ۶۲ هزار و ۳۵۱ نفر در دوره های غیرانتفاعی، یک هزار و ۱۵۰ نفر در پردیس خودگردان، ۲ هزار و ۱۱۱ نفر در دوره مجازی دانشگاه های دولتی، ۳ هزار و ۹۰۰ نفر در دوره های مجازی غیرانتفاعی و ۲۸۹ نفر در استان های محروم پذیرفته شده اند.

زرین آمیزی یادآور شد: متقاضیان پذیرفته ‌شده در رشته‌های تحصیلی دوره‌های روزانه،‌ نوبت ‌دوم ‌(شبانه)، مجازی، دانشگاه ‌پیام‌نور، پردیس خودگردان و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در مرحله پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۳۹۹ باید با در دست داشتن مدارک لازم و مطابق جدول برنامه زمانی به دانشگاه و یا موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم، علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه ضرورت دارد ابتدا در تاریخ ۲۷ مهر ۹۹ سایت دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند. . عدم مراجعه به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید