بازنشستگان کشوری می‌گویند: آنهایی که ۳۰ سال سابقه کار دارند مشمول افزایش ۴ میلیونی می‌شوند.

همه بازنشستگان کشوری بالای ۴ میلیون تومان نمی‌گیرند

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، براساس آنچه رسانه‌ای شد، قرار بود حقوق بازنشستگان کشوری از مهرماه و بعد از اجرای همسان‌سازی، حداقل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان زیاد شود. اما برخی بازنشستگان که احکام حقوقی خود را گرفته‌اند، می‌گویند اینگونه نیست و برای همه مستمری‌بگیران صندوق کشوری، این افزایش اعمال نشده است.

یک مستمری‌بگیر در  گیلان که بازنشسته آموزش و پرورش با ۱۵ سال سابقه کار است، می‌گوید: بعد از صدور احکام متوجه شدم که حقوق من فقط ۱۹۶ هزار تومان زیاد شده؛ قبل از همسان‌سازی ۲ میلیون و ۴۳۰ می‌گرفتم و حالا شده ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان.

او ادامه می‌دهد: تبلیغاتی که می‌کنند برای آنهایی است که هم ۳۰ سال سابقه کار داشته و هم حقوق بالاتری می‌گیرند. برای ما افزایش چندان چشمگیر نبوده.

این خانم فرهنگی با انتقاد از گران شدن همه چیز می‌گوید: تورم این افزایش حقوق را می‌بلعد؛ مثلاً وقتی برای خرید حبوبات مراجعه می‌کنیم می‌بینیم بیش از ۶۰ درصد گران شده؛ لوبیا و لپه کیلویی ۴۰ هزار تومان است! مگر اینها محصولات ایران نیست؟ چه ربطی به دلار و تحریم دارد؟! در این شرایط، حقوق ما بازنشستگان مگر چقدر افزایش یافته که بتوانیم از پس این هزینه‌ها بربیاییم؟! تازه من به عنوان یک معلم بازنشسته خانه دارم و اجاره خانه نمی‌دهم؛ وای به حال بازنشستگانی که باید اجاره خانه بدهند.

این بازنشسته تاکید می‌کند: همه مستمری‌بگیران کشوری بالای ۴ میلیون تومان نمی‌گیرند و اینکه ادعا می‌کنند بازنشستگان کشوری، اوضاع بسیار خوبی دارند، اصلاً درست نیست.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید