کمال کامیابی نیا پس از شجاع خلیل زاده، بشار رسن، رادوشویچ چهارمین بازیکن باشگاه پرسپولیس است که ساز جدایی کوک کرده است و در صورت عدم دریافت مطالباتش قصد جدایی از این تیم را دارد.

ستاره های پرسپولیس ساز جدایی کوک کردند

به گزارش سلام نو به نقل از شفاف، روز گذشته از فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده خبر دادیم و البته خیلی ها در صدد تکذیب آن برآمدند، اما امروز مشخص شد که شجاع خلیل زاده قراردادش را یک طرفه فسخ کرده است. حال در همین ارتباط خبردار شدیم کمال کامیابی نیا نیز همان مسیر شجاع خلیل زاده را رفته و نامه فسخ قراردادش را به سازمان لیگ ارائه داده است. در این نامه کامیابی نیا ۱۰ روز به باشگاه پرسپولیس مهلت داده تا آپشن هایی که طلبکار است پرداخت شود، در غیر این صورت او نیز قراردادش به صورت یک طرفه فسخ خواهد شد.

حالا ۸ روز از تاریخ نامه کمال گذشته و اگر دو روز دیگر باشگاه نتواند مبالغ آپشن های کمال را بپردازد، او نیز مثل شجاع خلیل زاده فسخ قراردادش اتوماتیک وار فعال شده و می تواند به تیم دیگری ملحق شود.

مقصد بعدی کمال کامیابی نیا، باشگاه فولاد خواهد بود. او مذاکرات خود را با جواد نکونام انجام داده و منتظر است دو روز دیگر از پرسپولیس جدا شود. البته اگر باشگاه تا قبل از ۱۰ روز به خواسته های کمال کامیابی نیا پاسخ مثبت بدهد، امکان جدایی او وجود ندارد و فسخ قرارداد یک طرفه منتفی می شود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید