اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در خصوص انتشار ویدئویی از یکی از مدارس شهرستان خاش توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات آموزش و پرورش درباره وضعیت یک مدرسه در خاش

به گزارش سلام نو به نقل از  ایلنا، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در پی انتشار ویدئویی از یکی از مدارس شهرستان خاش در فضای مجازی، سایت‌ها و کانال‌های خبری که توسط بانوی خیری تهیه و منتشر شده است، به اطلاع می‌رساند این مدرسه در روستای گواتامک بخش ایرندگان شهرستان خاش از جمله مدارس غیردولتی در طرح خرید خدمات آموزشی است که دارای دو نیرو در قالب همین طرح و ۸۰ نفر دانش آموز می‌باشد.

فضای یکی از کلاس‌ها کانکس تعبیه شده و کلاس دیگر آن در یکی از اتاق‌های مسجد روستا دایر شده است. آنچه در تصاویر تهیه شده در این ویدئو مشاهده می‌شود حضور دانش‌آموزان در بیرون از کلاس درس به منظور دریافت لوازم التحریر اهدایی از سوی بانوی خیری است که این ویدئو را با هدف جلب مشارکت خیرین نیک اندیش برای ساخت فضای آموزشی استاندارد تهیه نموده است.

 شایان ذکر است در مراحل مختلفی خیرین گرامی با هدف ساخت فضای آموزشی برای دانش آموزان این روستا ورود پیدا کرده اند، اما به دلیل صعب‌العبور بودن مسیر و دشواری‌های  خاص راه‌های مواصلاتی موفق به این مهم نشده‌اند.

خوشبختانه اخیراً خیر محترمی با نگاهی جهادی و نیک اندیشان موافقت نموده تا با نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و حضور پیمانکاران بومی در فرآیند احداث فضایی مناسب و استاندارد برای دانش آموزان این روستا مشارکت نماید.

کد خبرنگار: ۱۳
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    6 0
    توضیح خورد تو سرت اخه ما چیزی ک میبینیمو باور داریم بله این ایران با این همه مخازن نفت و زمین های حاصلخیزش روستاهایی داره ک مث ۱۰۰ سال پیش دارن زندگی میکنن هرچند تو شهراشم شاید امکاناتش بهتر باشه ولی بچه هاش گرسنن از اون طرف اقازاده ها نمیدونن گشنگی چیه نپوشیدن چیه گاهی ب عدالت خدا شک میکنم چرا ی عده مث این بچه های خاش زندگی میکنن ک تازه همین ک لباسی دارن و مدرسه ای دارن هرچند ک فقیرانه فک میکنن این الان اوج خوشبختیه ی عده مث اون بچه ها ک هوس کنن هرچیو براشون محیا میشه و کمترین و نزدیک ترین سفرشون دبی و ترکیس
  • سمیه BG ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳
    1 0
    باورم نمیشه ... جای تو ایران هست که از مناطق دور افتاده ای آفریقا هم بدترع... حالا مردم جهان بعد از دیدن این ویدئو چه فکری میکنن در مورد ما . دیگه آبرویی نداریم .هزاران تاسف هزاران (...) که یکم بلد نیستید عادلانه به وضعیت مردم برسید :(

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید