محدودیت‌های اعمال‌شده کرونایی در قزوین تا پایان هفته آینده تمدید شد.

محدودیت‌های کرونایی قزوین یک هفته دیگر تمدید شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، رئیس ستاد کرونای استان قزوین گفت: با توجه به وضعیت استان قزوین ازنظر شیوع کرونا محدودیت‌های اعمال‌شده کرونایی تا پایان هفته آینده، ۲۵ مهر تمدید شد.

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا نیاز به مراقبت بیشتری در سطح استان داریم، تیم‌های بازرسی ویژه تشکیل‌شده و کنترل‌ها و نظارت‌ها به‌ویژه در بازار و حمل‌ونقل عمومی افزایش‌یافته است.

وی افزود: طی هفته گذشته محدودیت‌های کرونایی در قزوین اعمال شد اما با توجه به شرایط این محدودیت‌ها تا ۲۵ مهرماه تمدید شد، به دنبال محدودیت‌ها مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها و حوزه‌های علمیه استان تعطیل هستند و صرفاً به‌صورت مجازی اجازه فعالیت دارند.

رئیس ستاد کرونای استان قزوین اظهار کرد: مراکز فرهنگی شامل کتابخانه‌ها، سینماها، تئاتر و مراکز مشابه و باغ‌موزه‌ها؛ همچنین مراکز تفریحی، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه، استخرهای سرپوشیده و باشگاه‌های بدن‌سازی، ورزشی‌های پربرخورد ازجمله کشتی، کاراته و جودو نیز تا هفته آینده تعطیل هستند و رستوران‌ها و فست فودها نیز صرفاً می‌توانند به‌صورت بیرون بر فعالیت داشته باشند.

وی بیان کرد: برگزاری هرگونه مراسم فرهنگی و مذهبی و همایش تا هفته بعد ممنوع است، همچنین قهوه‌خانه‌ها، چایخانه‌ها و باغ‌وحش، شهربازی تا پایان هفته امکان فعالیت نخواهند داشت.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید