لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا و تیم ملی آرژانتین اعلام کرد به بازیکنان تیم ملی آرژانتین پیشنهاد داده برای سفر در تعطیلات از جت شخصی‌اش استفاده کنند.

پیشنهاد جذاب مسی به بازیکنان تیم ملی آرژانتین

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «لیونل مسی» در پیامی به هم‌تیمی‌های خود در تیم ملی آرژانتین پیشنهاد داد که برای سفر در تعطیلات از جت ۱۲ میلیون پوندی او استفاده کنند. مسی این پیشنهاد را به دلیل در امان ماندن بازیکنان از شلوغی هواپیماها با وجود ویروس کرونا داده است. 

آرژانتین در دو بازی نخست مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در ۸ و ۱۳ اکتبر به مصاف بولیوی و اکوادور می‌رود. مسی پیشنهاد خود را به بازیکنانی چون «پائولو دیبالا»، «لوکاس اوکامپوس» و «نیکولاس اوتامندی» داده است.

جت شخصی لوکس مسی ۱۲ میلیون پوند ارزش دارد و ۱۶ نفر را در خود جای می‌دهد. این جت شخصی دارای ویژگی‌های باورنکردنی از جمله یک آشپزخانه بسیار مجهز است. دو حمام برای این جت تعبیه شده و صندلی‌های آن به ۸ تخت خواب بسیار راحت تبدیل می‌شود. بنابراین بازیکنان می‌توانند در مسیر طولانی به آمریکای جنوبی به راحتی بخوابند و استراحت کنند.

یکی دیگر از خصوصیات جالب این جت حک شدن نام افراد خانواده مسی روی پله‌های آن است. همچنین نماد مسی یعنی شماره ۱۰ بر روی دم این جت حک شده است.

فوق ستاره ۳۳ ساله بارسلونا برای اولین بار در سال ۲۰۱۸ از این جت استفاده کرده است. این هواپیما به دلیل نقص فنی در اوایل سال جاری مجبور به فرود اضطراری در بروکسل شد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید