تیم استقلال پولی در حسابش ندارد تا به تیم نساجی قائمشهر برای آزاد کردن محمود فکری بدهد.

نساجی هنوز رضایت‌نامه فکری را به استقلال نداده

باشگاه استقلال که با محمود فکری به توافق نهایی و دوطرفه رسیده است، به دنبال دریافت رضایت نامه از باشگاه نساجی است که منوط به پرداخت پول خواهد بود.

به گزارش سلام نو به نقل از تابناک ، باشگاه استقلال طی چند روز اخیر و با سرپرست جدید پس از مذاکره فشرده با چند مربی داخلی و خارج نشین بر سر سرمربی‌گری تیم، در نهایت با محمود فکری به توافق رسید. پاشازاده، مجیدی ، نکونام و نامجومطلق گزینه های داخلی آبی‌ها بودند و امیر قلعه‌نویی نیز پیشتر در تماس با نمایندگان باشگاه گفته بود در گل گهر خواهد ماند.

به نظر می‌رسد با توجه به قرارداد محکم جواد نکونام با فولادی‌ها و بستن این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، بهترین گزینه موجود روی میز محمود فکری بود. در این میان عدم پاسخ الکساندر نوری هم مزید بر علت شد تا هیات مدیره استقلال متوجه شود نباید روی این گزینه بوندس لیگایی حساب باز کند.

چرا فکری فقط در رسانه‌ها سرمربی استقلال شده است؟

از دیروز موجی از تیترها و اخبار بدون منبع در رسانه های رسمی ایران مبنی بر سرمربیگری فکری در استقلال منتشر شده اما هیچکدام از مدیران این باشگاه تا این لحظه حاضر نشده اند، این خبر را رسما اعلام کنند یا حتی در سایت رسمی باشگاه آن را نشر دهند. دلیل این موضوع هم منع قانونی آن طبق آیین نامه ها و کدهای فیفاست.

شخص محمود فکری دیروز با استقلال به توافق کامل رسیده است و این مربی مشکلی برای هدایت ابی‌پوشان ندارد اما مساله اصلی، رضایت باشگاه نساجی برای نهایی شدن این انتقال است. تیم قائمشهری برای صدور رضایت‌نامه و آزاد کردن سرمربی خود مبلغ نسبتا زیادی درخواست کرده است که در حال حاضر به صورت نقدی در حساب استقلال نیست.

سابقه بد دو باشگاه سرخابی در چنین موارد مشابهی در پرونده های خرید داریوش شجاعیان از ماشین سازی که با چک انجام شده بود و یا انتقال یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس که ماهها چک صادره برگشت خورده و هنوز هم گفته می‌شود که پاس نشده است، باعث شده تا نساجی فقط پول نقد بخواهد و در این مورد چک استقلال را قبول نکند!

استقلال باید ۸ میلیارد تومن طی یک هفته آتی برای کسب مجوز حرفه ای هزینه کند وگرنه لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد. این مخارج در کنار چندین بدهی هنگفت خارجی دست استقلال را بسته است و پاداش آسیایی نیز فعلا قابل وصول از کنفدراسیون فوتبال آسیا نیست.

حالا باید دید مدیران آبی چگونه رضایت مسوولان تیم نساجی را جلب خواهند کرد؟ آیا با وعده و چک می شود این انتقال را عملی کرد یا ترفند دیگری نیاز است؟

باشگاه نساجی طبق قانون مدعی است که فکری همچنان سرمربی قائمشهری‌هاست و هنوز هیچ رضایتی صورت نگرفته است. البته آنها مخالفتی با انتقال فکری به استقلال ندارند اما به عنوان یک باشگاه خصوصی، به دنبال پوشش بخشی از هزینه های فصل جاری خود با فروش سرمربی شان هستند که در فوتبال حرفه‌ای دنیا امری طبیعی است.

کادر تمام استقلالی برای فصلی سرنوشت ساز 

باید دید سرنوشت فکری و استقلال به کجا می‌رسد و سرانجام محمود فکری که کارنامه درخشانی در نیم فصل دوم نساجی داشت، بالاخره سرمربی آبی‌پوشان می‌شود یا خیر؟ رسیدن به این عنوان جزو رویاهای فکری بوده است که حالا در آستانه تحقق است.

فکری حتی دستیاران خود برای هدایت استقلال در لیگ بیستم و لیگ قهرمانان آسیا فصل آتی را مشخص کرده است و با همان کادرفنی حاضر در نساجی شامل صمد مرفاوی،  سیروس دین‌محمدی،  حنیف عمران‌زاده و مسعود ابطحی که همگی استقلالی هستند، به تهران کوچ خواهد کرد.

ثبت قرارداد محمود فکری با استقلال در گرو واریز میلیاردی به حساب نساجی قائمشهر

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید