در جدول زیر می توانید پیش‌بینی ۵ تحلیل‌گر از تحولات امروز ۱۵ مهرماه بورس تهران را مشاهده نمایید.

پیش بینی وضعیت بورس در ۱۵ مهر ۹۹

به گزارش سلام نو به نقل از اقتصادنیوز، تنها یک نفر از ۵ تحلیل‌گری که در یک نظرخواهی درباره تحولات امروز بورس شرکت کرده‌اند پیش‌بینی کرده است که امروز بورس تهران متعادل خواهد بود.

دو نفر از تحلیل‌گران شرکت‌کننده دراین نظرخواهی پیش‌بینی کرده‌اند که شاخص بورس تهران امروز صعودی خواهد بود. این دو کارشناس در تبیین پیش‌بینی خود تاکید می‌کنند: به احتمال زیاد فشار عرضه تا حدود زیادی متعادل خواهد شد، سهام شرکت‌های بزرگ به صورت خنثی معامله خواهد شد، اما به نظر می‌رسد یک سری شرکت‌های کوچک به جذب سرمایه بپردازند. با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر سهام برخی شرکت‌ها ۶۰ تا ۷۰ درصد اصلاح قیمتی داشته است، قاعدتا سهام این شرکت‌ها برای معامله‌گران بسیار جذاب خواهند بود.

درمقابل این پیش‌بینی دو کارشناس دیگر بر این باورند که امروز نیز مانند دیروز شاهد تداوم ریزش بورس خواهیم بود. آنان معتقدند هنوز سهام برخی شرکت‌ها به تعادل نرسیده‌اند، هرچند که در این زمینه تشکیل صندوق بازارگردانی کمک زیادی کرده است. با توجه به برخی تحولات سیاسی به ویژه سیگنال‌های متفاوت از انتخابات آمریکا و... به احتمال زیاد شاهد تداوم روند ریزشی دیروز بورس در معاملات امروز هم خواهیم بود.


 
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید