«زمانی برای مردن نیست» جدیدترین قسمت از مجموعه جیمز باند باز هم به دلیل شیوع کرونا اکران نمی شود.

تعویق دوباره اکران «جیمز باند»

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، استودیوهای فیلمسازی ام‌جی‌ام و یونیورسال و مایکل جی ویلسون و باربارا بروکلی تهیه‌کنندگان جیمز باند روز جمعه در بیانیه‌ای از به تعویق افتادن اکران فیلم زمانی برای مردن نیست خبر دادند.

براساس تغییرات جدید، بیست و پنجمین قسمت از مجموعه فیلم‌های جیمز باند به جای نوامبر امسال، دوم آوریل سال ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران می‌شود تا مخاطبان بیشتری در سراسر جهان شانس تماشای این فیلم روی پرده را داشته باشند.

فصل جدید مجموعه پول‌ساز جیمز باند که تاکنون در مجموع حدود ۷ میلیارد دلار در جهان فروش کرده‌ است، اولین فیلم بزرگی بود که اکران آن به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد. این فیلم در ابتدا قرار بود دهم آوریل (۲۲ فروردین ۹۹) در سینماهای آمریکا روی پرده برود اما در ماه مارس (اسفند ۹۸- فروردین ۹۹) نمایش آن به ۲۵ نوامبر (۵ آذر ۹۹) موکول شد.

تصمیم به تعویق دوباره تاریخ اکران این فیلم در شرایطی گرفته شده که آمریکا همچنان در صدر فهرست ابتلا به کرونا در جهان است. براساس آمار منتشر شده تا زمان نگارش این خبر، بیش از ۷ میلیون و ۴۰۰ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و ۲۰۹ هزار نفر در اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید