۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 55179539

براساس نظرسنجی مجله وت بالم بلژیک، کاوه رضایی، مهاجم ایرانی تیم شارلوا با کسب ۵۶ درصد آراء به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ بلژیک انتخاب شد.

درخشش کاوه رضایی در لیگ بلژیک

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، تیم شارلوا به لطف درخشش دو بازیکن ایرانی خود یعنی کاوه رضایی و علی قلی زاده با کسب 19 امتیاز از 7 دیدار در صدر جدول رده بندی لیگ بلژیک قرار دارد و همین درخشش ها باعث شده تا رضایی به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ بلژیک انتخاب شود.
مجله وت بالم بلژیک با برگزاری یک نظرسنجی اقدام به انتخاب بهترین بازیکن ماه لیگ بلژیک کرده است که کاوه رضایی با کسب ۵۶ درصد آراء به عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ بلژیک انتخاب شد.
رضایی در مرحله پلی‌آف لیگ اروپا موفق به گلزنی در وقت اضافه دقیقه ۱۰۷ به پارتیزان بلگراد صربستان و پیروزی ۲ بر یک برابر این تیم و صعود شارلوا به مرحله بعدی شد. این مهاجم ایرانی از مرداد ماه برای یک فصل به صورت قرضی به باشگاه شارلوا پیوست.
پیش از آن تیم فوتبال کلوب بروژ او را در سال ۲۰۱۸ با قراردادی به ارزش پنج میلیون یورو از شارلوا خریداری کرده بود.
رضایی فصل گذشته به صورت قرضی برای شارلوا در لیگ برتر بلژیک به میدان رفت و با زدن ۱۲ گل باعث صعود تیمش به مرحله مقدماتی لیگ اروپا شد.
او پس از پایان دوره قرضی قراردادش برای شارلوا به کلوب بروژ بازگشت اما با تقاضای دوباره مسوولان این باشگاه برای یک فصل دیگر به شارلوا انتقال داده شد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید