علیرضا محدثی‌زرندی رئیس دانشگاه پیام نوراستان کرمان، از ادامه پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور تا ۱۴ مهر ماه خبر داد.

جزئیات پذیرش بدون آزمون در دانشگاه پیام نور

به گزارش سلام نو به نقل از برنا؛ علیرضا محدثی‌زرندی در این خصوص اظهار داشت: پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور که از پنجم مرداد ماه در سایت سازمان سنجش آغاز شده بود تا ۱۴ مهرماه ادامه خواهد داشت.

او ادامه داد:دانشگاه پیام نور استان کرمان با دارا بودن ۲۸ مرکز و واحد دانشگاهی پذیرای داوطلبان تحصیلات عالی در استان در ۳۵۰ رشته محل است و ثبت نام منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjesh.org انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

محدثی زرندی ادامه داد: داوطلبان متقاضی ثبت‌نام می‌توانند برای آگاهی از رشته مپذیرش دانشجوحل‌ها و دریافت جزئیات بیشتر به پورتال دانشگاه به نشانی kerman.pnu.ac.ir مراجعه و یا کانال‌های اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور استان کرمان در فضای مجازی به آدرس @kermanpnuk را دنبال کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان به زیرساخت‌های آموزش الکترونیکی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور در دوره شیوع ویروس کرونا آموزش را تعطیل نکرد و در نیمسال دوم با برگزاری بیش از ۱۱ هزار گروه درسی به صورت مجازی و الکترونیکی برای دانشجویان پیام نوری استان، توانست نیمسال تحصیلی خود را با موفقیت به اتمام برساند و هم اکنون نیز بیش از ۳هزار کلاس درسی به صورت الکترونیکی ارائه کرده است.

رئیس دبیرخانه منطقه هشت به اعطای تسهیلات برای خرید ابزارهای الکترونیکی مورد نیاز دانشجویان نظیر موبایل، تبلت و رایانه اشاره کرد و افزود: با تفاهم نامه‌ای که با یکی از بانک ها صورت گرفته است هر دانشجوی پیام نوری می‌تواند تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت کند و برای خرید ابزارهای شرکت در کلاس‌های الکترونیکی اقدام کند.

او به تدابیر دانشگاه پیام نور برای رفع دغدغه مالی و شهریه دانشجویان پرداخت و گفت: این دانشگاه علاوه بر وام صندوق رفاه دانشجویی، با انعقاد تفاهم‌نامه با سه بانک عامل تسهیلات با کارمزد پایین و شرایط آسان را برای دانشجویان فراهم کرده که هیچ دانشجویی جز تحصیل، دغدغه دیگری نداشته باشد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید