یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس اعلام کرد شاگردانش می‌خواهند با پیروزی برابر النصر باعث شوند مردم بخشی از این مشکلاتشان را فراموش کنند.

فردا بخاطر مردم ایران می‌بریم

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با النصر حضور یافت و در ابتدای صحبت هایش از مسئولان برگزاری بازی و فدراسیون فوتبال بابت میزبانی آن ها تشکر کرد و گفت: از وقتی هم که تصمیم گرفته شد مسابقات اینطور برگزار شوند، من خوشحال شدم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. او سپس صحبت های فنی خود را آغاز کرد.

* النصر سازماندهی خوبی دارد
گل محمدی درباره بازی با النصر گفت: به بازی ای رسیدیم که ماقبل فینال است و تیمی که بتواند از این بازی بگذرد، به فینال می‌رسد. فکر کنم هم تیم ما هم النصر با شایستگی به این مرحله رسیدند و بازی های خوبی را از طرف تیم النصر دیدیم و نظم خوبی دارند و با سازماندهی خوب و فوتبال زیبا پیش می‌روند و حقشان بود که به این مرحله برسند.

* بدون شک سزاوار صعود بودیم
وی افزود: ما مشکلات زیادی داشتیم و با مشکلات زیاد به دوحه رسیدیم. از این مشکلات و موانع رد شدیم و توانستیم به مسابقات برسیم و خوشبختانه با اراده خوبی که بازیکنان از خودشان نشان دادند، از گروه سخت صعود کردیم و در مرحله حذفی نیز پاختاکور و السد را شکست دادیم و از مراحل سخت و دشواری عبور کردیم تا به اینجا برسیم. بدون شک سزاوار و شایسته حضور در این مرحله بودیم و این شایستگی را فردا هم نشان خواهیم داد و انگیزه های زیادی داریم تا به فینال آسیا برسیم. بزرگترین هدفمان خوشحال کردن هدفمان است و می‌دانیم مردم ایران مشکلات اقتصادی زیادی دارند و با برد، می‌توانیم با برد باعث شویم بخشی از این مشکلات را فراموش کنند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید