فیلم کوتاه سور بُز ساخته سعید زمانیان توانست جایزه بهترین فیلم کودک سیزدهمین جشنواره فیلم های ایرانی سانفرانسیسکو را به دست بیاورد.

درخشش «سور بُز» در جشنواره سانفرانسیسکو

به گزارش سلام نو به نقل از  برنا، جشنواره فیلم‌های ایرانی سان فرانسیسکو (IFF) نخستین جشنواره مستقل فیلم های ایرانی خارج از ایران به شمار می‌آید که به هیچ سازمان و نهاد سیاسی یا مذهبی وابسته نیست. 

این جشنواره که در سال ٢٠٠٨ آغاز به کار نمود، رویدادی سالیانه به شمار می‌آید که فیلم‌های سینمایی و کوتاه مستقلی از سراسر جهان را که توسط فیلم‌سازان ایرانی و یا درباره ایران ساخته شده‌اند، به نمایش می‌گذارد. 

این جشنواره، جایگاهی برای فیلمسازان ایرانی که در سراسر جهان زندگی می‌کنند نیز محسوب می‌شود تا در آن دیدگاه‌ها و استعدادهای خود را از طریق رسانه هنری فیلم و سینما ارائه نمایند. 

این جشنواره به منظور حمایت از سینما و فرهنگ ایران در جامعه ایرانی در منطقه خلیج سانفرانسیسکو و فراتر از آن راه‌اندازی شد.

عوامل تولید این فیلم کوتاه:

نویسنده و کارگردان: سعید زمانیان ،

تهیه‌کننده: حسن محمدی - غلامرضا احمدی 

بازیگران: توماج دانش بهزادی – سپیده دستینه – یزدان کوکبی صبا ، مدیر فیلمبرداری و تدوین:  پویان آقابابایی ، طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو ، طراح گریم: سید جلال موسوی ، صدابردار : محمد حبیبی ، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز : مرضیه اکبرنژاد، مدیر تولید : سمیرا قربان نژاد ،طراحی و ترکیب صدا: حسین قور چیان ، تصحیح رنگ : پویان آقا بابایی ، جلوه های ویژه بصری : رضا انصارین ، ساخت پروتز سر بز :سید جلال موسوی –گروه هنری دل (Dellartgroup)، مشاور رسانه‌ایی: مریم بابایی ، پخش بین‌المللی این فیلم را امیرنادر بابایی بر عهده دارد.

فیلم کوتاه سور بز

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید