غلامرضا بخشی خانیکی رییس دانشگاه پیام نور استان تهران، اعلام کرد که این دانشگاه بدون آزمون در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد.

غایبان کنکور سراسری بخوانند/ پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی

 به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، غلامرضا بخشی خانیکی با اعلام این خبر گفت: پیرو اطلاعیه سازمان سنجش، متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی (چه در آزمون سراسری ثبت نام کرده یا نکرده و یا در جلسه آزمون حاضر و یا غایب بوده‌اند) می‌توانند با مراجعه به سامانه «پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی» مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org تا ۷ مهر ماه ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند.

وی اظهار داشت: پذیرش در کد رشته‌ محل‌های «صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی» به‌ صورت جدا از کد رشته‌ محل‌های «با آزمون» و مستقل از این مرحله و با ملاک «معدل کتبی دیپلم» با توجه به نوع دیپلم متقاضی و رشته انتخابی وی انجام می‌شود.

بخشی خانیکی افزود: دانشگاه پیام نور استان تهران در ۲۶۰ کد رشته محل فرصت تحصیل در مقطع کارشناسی را بدون آزمون برای داوطلبان فراهم کرده است، متقاضیان تا ۷ مهرماه فرصت دارند برای ثبت نام در «پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی» دانشگاه پیام نور، مشاهده دفترچه، تسهیلات و ... به نشانی http://paziresh.pnu.ac.ir/portal/home/ و یا پورتال دانشگاه پیام نور استان تهران به نشانی http://tehran.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید