۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 55174921

فال ابجد روزانه و شخصی متولدین دوازده ماه سال در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۳۹۹؛ جمع آوری شده است که در ادامه خواهید خواند.

فال ابجد  در ۳۰ شهریور

فال ابجد متولدین فروردین

فروردین

ابجد فال شما : ب ب د

تعبیر ابجد : اگر آرزویی داری که نمی توانی به آن برسی خداوند به تو کمک خواهد کرد و گشایش در کارت ایجاد می‌کنند. نوزاد خوش قدمی در راه داری که زندگیت را متحول خواهد کرد. تو بسیار در چشم و نظر هستی و افراد حسود باعث می شوند تا نتوانی موفقیت در زندگی کسب نمایی هموار ذکر خداوند را بگو و از آنها به دور باش. اسرارت را پیش کسی فاش نکن تا دچار مشکل و زیان نشوی. کسی به تو کمک خواهد کرد تا به هر آنچه که میخواهی دست پیدا کنی قدرش را بدان.

فال ابجد متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما :  ج ج ج

تعبیر ابجد : بخت و اقبالت نیک است و به تمامی آرزوها و اهدافتان می‌رسید. خبری را به تو میرسانند که زندگیت غرق در شادی و نور خواهد شد کسی قصد دارد تا به تو آسیب برساند و همواره پشت سرت بدگویی می کند از او به دور باش تا در زندگی دچار مشکل نشوی. به دنبال اعمال ناثواب نرو و از دوستان ناباب بدور باش تا در چاه نیفتی. اگر مشکلی در زندگیت داری خداوند به زودی آن را برطرف خواهد کرد و دوباره آرامش و راحتی را خواهی یافت.

فال ابجد متولدین خرداد

خرداد

ابجد فال شما : آ د ب

تعبیر ابجد : بهتر است از این امری که در سر داری صرف نظر کنی چراکه تو را در منجلاب گرفتاریها خواهد انداخت و همواره پریشان احوال و مشوش خواهی شد پس تا می‌توانی از این عمل به دور باش. اگر شخص عزیزی را از دست داده‌ای خداوند او را به جانب تو باز خواهد گرداند و به زودی از اوضاع و احوالش با خبر می شوی پس انقدر بی تابی نکن و منتظر بمان. در انجام فرایض دینی ات کوتاهی مکن چرا که خداوند از تو دلگیر می شود و رزق و روزی را از زندگی ات می برد.

فال ابجد متولدین تیر

تیر

ابجد فال شما :  ب ب ب

تعبیر ابجد : بخت و اقبالت نیک است و در زندگی سعادتمند و خوشبخت خواهی شد پس توکلت بر خدا باشد و از غم و ناراحتی به دور باشید. اگر وسیله ارزشمندی را از دست داده‌ای به زودی آن را به دست می آوری و از ناراحتی نجات می‌یابی. اخباری به تو میرسد که میتواند زندگیت را دگرگون نماید و از یک مشکل بزرگ خلاص شوی این امر را مدیون خداوند هستی پس شاکر او باش. به وصال یار خواهی رسید و درهای رحمت به سویت باز می‌شود به امید خدا.

فال ابجد متولدین مرداد

مرداد

ابجد فال شما :  د ج ج

تعبیر ابجد : روزهای خوب و خوشی در انتظارتان است پس دست از تلاش و کوشش نکشید، تا خیلی زود به موفقیت برسید. فکر اندیشه تان را پاک کنید تا خداوند همیشه در کنارتان باشد و به شما کمک کند و پشتیبانتان باشد، مشکلات و گرفتاری های تان حل و فصل خواهد شد و نگران هیچ چیز نباشید چرا که همه‌چیز به زودی روبراه خواهد شد و بدانید که هر اتفاقی حکمت و صلاحی دارد.

فال ابجد متولدین شهریور

شهریور

ابجد فال شما :  آ آ آ

تعبیر ابجد : در رابطه با این قصد و هدفی که دارید باید صبور شکیبا باشید و از عجله دوری کنید تا به موفقیت برسید، مسافرتی پیش رروتان است که نفع و سود خوبی از آن به شما خواهد رسید و پس حتما آن را انجام دهید، به دیگران کمک کنید و دست به خیر داشته باشید و حواستان را جمع کنید و از گناه و کارهای ناپسند دوری کنید امید و توکل به خداوند باشد و برای رضایت او کار کنید.

فال ابجد متولدین مهر

مهر

ابجد فال شما :  د د ب

تعبیر ابجد : مشکلات و گرفتاری هایتان حل و فصل خواهد شد، و به موفقیت و خوشبختی خواهید رسید، حواستان به اطرافیانتان باشد که به شما حسودی میکنند و میخواهند به شما آسیب برسانند، خبرهای خوب و مسرت بخشی به گوشتان خواهد رسید، پس صبور و شکیبا باشید و امید توکل به خداوند باشد تا به آرزوها و خواسته های تان برسید.

فال ابجد متولدین آبان

آبان

ابجد فال شما :  ج ب آ

تعبیر ابجد : کسالت و مریضی تان برطرف خواهد شد و سلامتی تان را به دست خواهید آورد.در کارتان رشد و پیشرفت خوبی خواهید داشت و پول و ثروت خوبی به دستتان میرسد، مسافرتی پیش رویتان است که بسیار به نفعتان هست و لحظات خوب و خوشی را خواهید گذراند، از اشخاص سوء استفاده گر و نااهل هم به دور باشید تا به مشکل بر نخورید، از کار بد و گناه و ناپسند دوری کنید و سعی کنید دست به خیر داشته باشید و کار خیر انجام دهید امید و توکل به خداوند باشد و او را شکر کنید.

فال ابجد متولدین آذر

آذر

ابجد فال شما :  ج آ آ

تعبیر ابجد : بخت و اقبال نیکی دارید و به خواسته ها و اهداف تان خواهید رسید، پول و ثروتی درست به دستتان خواهد رسید پس قدرش را بدانید و آن را هدر ندهید،به دیگران نارون نزنید و گرنه ضرر و زیان آن به خودتان برخواهد گشت، مسافرتی پیش رویتان است که بهتر است از آن بگذرید وگرنه برایتان دردسرساز خواهد شد دست از تلاش و کوشش نکشید تا به موفقیت برسید.

فال ابجد متولدین دی

دی

ابجد فال شما :  ب ب د

تعبیر ابجد : به هر آن چیزی که در سر داری خواهی رسید ،فقط باید صبور و شکیبا باشی و از عجله دوری کنی که عجله تو را به دردسر می اندازد،از دعوا و درگیری دوری کن و رازت را برای خودت نگه دار و همچنین از اشخاص بداندیش هم به دور باش کار بد و گناه نکن و از پول کثیف به دور باش امید و توکل به خداوند باشد تا در امان باشی.

فال ابجد متولدین بهمن

بهمن

ابجد فال شما :  ب د ج

تعبیر ابجد : مال و اموالی که از دست داده ای را دوباره به دست می آوری و خداوند به تو کمک خواهد کرد تا در این راه سختی نکشی. اوضاع و احوالت خوب خواهد شد و زندگی برایت بسیار خوشایند و خوشحال کننده می شود. سعی کن در کارهایت با بزرگترها مشورت کنی و نصیحت های آنان را آویزه گوشت قرار بده چرا که آنها راه سعادت را به تو نشان خواهند داد. سعی کن که اموالت را از راه حلال کسب نمایی و به دنبال پول ربا و یا کارهای خلاف نروی که خداوند سعادت و روزی را از زندگیت دور خواهد کرد.

فال ابجد متولدین اسفند

اسفند

ابجد فال شما :  ج آ آ

تعبیر ابجد : کسی تو را رنجانده و باعث شده تا غم و ناراحتی بسیاری بر تو وارد شود از او بگذر و سعی نکن تا عملش را تلافی نمایی که خود آسیب خواهی دید. رزق و روزی بسیاری در زندگیت وارد خواهد شد و مال و سرمایه خوبی کسب می کنید اگر قصد سفر دارید چند روزی را دست نگه دار و در این کار عجله به خرج نده که سلامتیت در خطر است. نماز هایت را به موقع بخوان و هیچگاه از خداوند خودت را دور نکن.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید