علی اکبر کریمی رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی، زمان دقیق اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری را اعلام کرد.

زمان قطعی اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری
به‌گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: حقوق پایان مهر ماه براساس طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری پرداخت می‌شود.
«علی اکبر کریمی» در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مرکزی با اشاره به خدمات وزارت رفاه و تامین اجتماعی به مردم اظهار داشت: گستردگی افراد تحت پوشش در وزارت رفاه بسیار زیاد است و همه آحاد کشور تقریبا تحت پوشش این وزارتخانه هستند به طوری که حدود 70 میلیون نفر یارانه بگیر امورات خود را در این وزارتخانه پیگیری می‌کنند.
وی افزود: تمامی صندوق‌های بازنشستگی مهم کشور ازجمله تامین اجتماعی، صندوق‌هایی که تحت نظارت وزارت رفاه هستند، جمعیت قابل توجهی از جمعیت کشور شاغلین و بازنشستگان و نهادهای حمایتی ازجمله بهزیستی را تحت پوشش دارد که در مجموع وزارتخانه پرکاری است.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنگاه‌های اقتصادی بسیاری از طرف سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگی کشوری و سایر صندوق‌های بیمه از جمله صندوق بیمه روستائیان، عشایر و غیره به طور مستقیم یا غیرمستقیم زیرمجموعه وزارت رفاه محسوب می‌شوند که نشان می‌دهد این مجموعه بزرگ خدمات گسترده‌ای به جامعه هدف ارائه می‌دهد.
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید