جمع آوری امضا برای برکناری جوزپ بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا و انتخابات زودهنگام در این باشگاه وارد فاز دوم شد.

جوزپ بارتومئو به اخراج از بارسلونا نزدیک شد

به گزارش سلام نو به نقل از ورزش سه، پس از مشکلات به وجود آمده در باشگاه بارسلونا، 3 نامزد کسب عنوان ریاست باشگاه، جوردی فاره، ویکتور فونت و لوئیز فرناندز با همکاری یکدیگر و پس از ملاقات با گروه‌ هواداری بارسلونا، اقدام به جمع‌آوری امضا برای کنار کردن بارتومئو و هیئت مدیره فعلی بارسلونا کردند و تنها تا 17 سپتامبر(دو روز دیگر) فرصت خواهند داشت تا 16520 امضا از اعضای رسمی باشگاه جمع‌آوری کنند تا رییس فعلی برکنار و انتخابات زود هنگام برگزار شود.

روز گذشته این کمپین که "Mes que una Moció" نام دارد، اعلام کرد تاکنون 12700 امضا جمع شده و دقایقی پیش با موفقیت توانست به حد نصاب لازم دست پیدا کند و اعلام شده است که تاکنون 16521 امضا جمع شده و این پروسه تا ساعت 18 امروز به وقت محلی ادامه خواهد یافت.

هدف کمپین رسیدن به 17000 امضاست که معادل 15 درصد اعضای رسمی باشگاه خواهد بود که یک رقم جادویی در این سطح محسوب می شود.

امروز ساعت 18 این کمپین موظف خواهد بود تا اسناد و مدارک لازم در مورد امضاهای جمع شده را در اختیار باشگاه بگذارد و سپس مرحله بعدی شروع خواهد شد که مربوط به رسمیت شناسی و اعتبار امضاهاست. معمولا در چنین شرایطی تعدادی از امضاها از اعتبار ساقط می شوند که این خود یک داستان متفاوت و البته بسیار مهم دیگر است.

آیین نامه باشگاه در این مورد تصریح می کند که ظرف ده روز کاری پس از ارسال رسمی درخواست، اعتبارسنجی شروع خواهد شد و این پروسه وارد فاز جدی خود خواهد شد. افراد دخیل در این مورد عبارتند از دو عضو کمپین که یکی قطعا جوردی فاره خواهد بود، دو عضو هیئت مدیره باشگاه منصوب شده توسط خود هیئت مدیره و یک نماینده از فدراسیون فوتبال کاتالونیا.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید