سخنگوی دولت گفت: به خاطر تحریم‌های ظالمانه امکان انتقال پول به مربیان خارجی فراهم نبود.

ربیعی: تحریم ها مانع از انتقال پول به ویلموتس شد

به گزارش سلام نو به نقل ازمشرق، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه مراسم پویش کمک مومنانه خانواده وزنه برداری برای کمک به نیازمندان اظهار داشت: من فکر می‌کنم ورزش 2 خاصیت دارد؛ یکی از کارکردهای آن فعالیت جمعی است و بحث دوم روحیه است. دولت سعی کرده مشکلات ورزش را در اندازه‌ای که می‌تواند به خاطر تاثیر آن در جهان، حل کند.

وی افزود: امروز آمریکا فشار زیادی روی انزوای ایران آورده و بخشی از ‌آن در ورزش است. فشار زیادی روی مجامع بین‌المللی آمده که یکی از سیاست‌های خارجی ما این است این سیاست‌زدگی را از ورزش دور کنیم. تلاش ما این است در ابعاد داخلی و خارجی کمک کنیم.

سخنگوی دولت همچنین در خصوص کرکتی که وزنه‌برداران انجام دادند، خاطرنشان کرد: شنیدم که آنها می‌خواهند برای حاشیه‌نشین‌ها کار کنند. نهادهای مدنی امروز بسیار موثر هستند. این حرکت اجتماعی بسیار با ارزش است. جدا از اعداد و ارقامی که از اینجا بیرون می‌آید، تلاش کردم کمک کنم. اینکه 3 مدال‌آور این کار را انجام دادند این الگوست. من هم 10 میلیون تومان به سهم خودم کمک کردم تا در این کار شرکت کرده باشم.

ربیعی همچنین درباره پرونده ویلموتس، عنوان کرد: همان که قبلا گفتم ما پول در خارج از کشور داریم و هزینه مربیان خارجی را از این پول‌ها می‌دادیم اما تحریم ظالمانه که زندگی مردم را هدف گرفته  به نحوی عمل کردند که امکان انتقال پول وجود ندارد. او هم براساس بندی که در قراردادش بود شکایت کرده است.

وی افزود: وکلای خوبی را معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری به استخدام درآورده که وزارت ورزش و سیاست خارجه پیگیر کارها هستند. این اتفاق ناخواسته بود. امیدواریم در بخش قضایی که این موضوع پیگیری می‌شود بگوییم این موضوع که پولی به مربی داده نشود از پیش طراحی شده نبود بلکه به خاطر تحریم‌ها بوده است. امیدوارم این حکم اولیه شکسته شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید