محمدباقر قالیباف رئیس مجلس گفت: مجلس حمایت، تقویت و تثبیت لازم در بازار بورس را انجام خواهد داد .

 مجلس قاطعانه از بازار بورس حمایت می کند

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، محمدباقر قالیباف درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس، گفت: این جلسه از ساعت ۸ صبح امروز با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی جهت بررسی وضعیت بازار سرمایه برگزار شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد:مجلس یازدهم تاکنون مسائل اقتصادی را در اولویت و دستور کار خود قرار داده است و مخصوصا در این روزهای اخیر به طور ویژه کمیسیون های تخصصی مجلس، مسائل اقتصادی کشور را پیگیری کرده اند تا راهکاری برای حل مشکلات اقتصادی بیندیشند.

وی با اشاره به اینکه جمع بندی نمایندگان این شد که امروز جلسه ای غیرعلنی برای بررسی مسائل اقتصادی کشور برگزار شود، اظهار داشت: در این جلسه رؤسای کمیسیون ها و نمایندگان مطالبی را مطرح کردند که بنده جمع بندی آن جلسه را جهت اطلاع مردم مطرح می کنم.

قالیباف تأکید کرد: مردم عزیز ما مطمئن باشند که مجلس شورای اسلامی مصمم است حمایت، تقویت و تثبیت لازم در بازار بورس را انجام دهد و تلاش می کنیم نقدینگی بازار بورس به سمت تولید و تکمیل پروژه های نیمه تمام برود تا تولید کشور رونق بگیرد.

وی با بیان اینکه تلاش دیگر ما این است که حتما از سرمایه مردم در بازار بورس به درستی صیانت شود، گفت: در این راستا حتما کمک هایی که لازم باشد را به دولت جهت تثبیت بورس انجام خواهیم داد.اخیرا بحث افزایش سرمایه در بورس یکی از مباحث جدی بود که دولت لایحه آن را به مجلس ارائه کرد و کمتر از ۲۲ روز این لایحه تصویب و ابلاغ شد و متخصصان بازار بورس می دانند این لایحه تا چه حد می تواند به عمق بخشی، تثبیت، هدایت نقدینگی، حفظ نقدینگی و اموال مردم در بازار بورس کمک کند.

قالیباف افزود: بر این اساس مجلس در این بخش کوتاهی نکرده و این مسئله جز اولویت های اصلی مجلس شورای اسلامی بوده است و تلاشمان را در این زمینه افزایش خواهیم داد. واقعیت این است که لازم است در حوزه بورس تصمیمات جدیدی مورد توجه قرار گیرد که امروز این تصمیمات در مجلس گرفته شد.

وی ادامه داد: وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان بورس و مجموعه شورای عالی بورس روز پنجشنبه جلسه ای داشتند و بنده در جریان آن جلسه و مصوبات هستم و مصمم هستیم این تصمیمات را پیش ببریم.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید