اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت حوزه طنز سینما و تلویزیون با یادآوری خاطره ای از تله تئاتر «سنجاب ها» یاد این نمایش تلویزیونی که سال چهل سال پیش از تلویزیون پخش شد را زنده کرد.

خاطره طنز جدید اکبر عبدی از تله تئاتر «سنجاب ها» + فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، تله تئاتر «سنجاب ها» بر اساس تئاتری به همین نام سال ۵۹ برای پخش از تلویزیون ساخته شد و کارگردان آن محمود ابراهیم زاده بود.

در این تله تئاتر بازیگرانی چون اکبر عبدی و رضا رویگری به همراه تعدادی از کودکان که بعدها به دنیای بازیگری وارد شدند از جمله کمند امیرسلیمانی بازی داشتند.

تله تئاتر «سنجاب ها» ماجراهای جنگلی را روایت می کرد که شیری زورگو با بازی اکبر عبدی در آن حکفرمایی می کرد.

در ادامه می توانید بخش هایی از این تله تئاتر را تماشا کنید:

اکبر عبدی که این خاطره را در برنامه «چهل تیکه» روایت می کرد، با یادآوری اینکه در آن زمان تنها ۱۹ سال سن داشت، گفت: در یکی از اجراها همین طور که دولا و راست میشدم تا در نقش شیر سنجاب ها را بترسانم شلوارم از پشت پاره شد. اول که متوجه نشدم و فقط مدام می دیدم که سنجاب ها می خندند. من هم با همان صدای شیر سر آنها فریاد می زدم که برای چه می خندید؟! کم کم متوجه شدم اتفاقی افتاده ... در نتیجه کل میزانسن بهم ریخت و مجبور شدم تمام مدت از روبه رو بازی کنم و ته صحنه بر نمیگشتم! تا اینکه بالاخره ماجرا جمع و ختم به خیر شد.

 تله تئاتر «سنجاب ها» نخستین کار تلویزیونی اکبر عبدی محسوب می شود. بعدها این بازیگر در «محله برو بیا» (۱۳۶۱) و «محله بهداشت» (۱۳۶۳) و «بازم مدرسه ام دیر شد» (۱۳۶۳) به ایفای نقش پرداخت.

انتهای پیام

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید