علی خضریان نماینده تهران از پاسخ‌ کاظم خاوازی درباره نحوه اجرای طرح خودکفایی گندم قانع شد.

 پاسخ‌ وزیر جهاد کشاورزی خضریان را قانع کرد

علی خضریان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز- چهارشنبه- از پاسخ‌های کاظم خاوازی به وزیر جهاد کشاورزی درباره نحوه اجرای طرح خودکفایی گندم به وی دو هفته فرصت داد و به این ترتیب از پاسخ وزیر قانع شد.

خضریان در طرح سوال خود از وزیر درباره نحوه اجرای طرح خودکفایی گندم گفت: اصل‌های سوم و چهل و سوم قانون اساسی بر لزوم خود کفایی در کشاورزی تاکید دارد که با افزایش محصولات کشاورزی، دامی و صنعتی نیازهای کشور تامین شود که این کار می‌تواند کشور را از واردات بی‌نیاز کند امنیت عذایی برای کشور بسیار مهم است، همه مسوولان کشور و به ویژه مسوولان وزارت جهاد کشاورزی توجه کنند که کشاورزی از اساسی ترین محورهای توسعه در کشور است و پایه و زیربنا است.

وی افزود: ما باید از کشاورزی و تولیدگران این بخش حمایت کنیم؛ کشاورزی نه تنها در ایران که در جهان بسیار مهم است و در کشورهای توسعه یافته در این باره به صورت جدی عمل می کنند.

خضریان ادامه داد: گندم از محصولات اساسی کشاورزی است و دولت با اینکه شعار خودکفایی می دهد اما در عمل می بینیم که در این زمیه خودکفا نیستیم در حالی که رهبر انقلاب در فرمایشات خود در ابلاغ سیاست‌های کلی نظام، خودکفایی را بسیار مهم دانسته‌اند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید