ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان حمله به خودرو امرالله صالح معاون اول ریاست جمهوری افغانستان را رد کرد.

طالبان ترور معاون ریاست‌جمهوری افغانستان را تکذیب کرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، «ذبیح الله مجاهد» امروز چهارشنبه در توئیتی نوشت: انفجار امروز کابل هیچ ارتباطی به افراد گروه طالبان ندارد. کاروان خودرو امرالله صالح ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در منطقه «تایمنی» کابل هدف حمله انفجاری قرار گرفت که در آن شماری از مردم کشته و یا زخمی شدند.

امرالله صالح ساعتی پس از این انفجار در ویدئویی اعلام کرد که انفجار بسیار قومی بود و باعث شد که شیشه خودرو حامل وی ذوب شود و در دست و  صورتش کمی سوختگی ایجاد کند اما وی از این حادثه تروریستی جان سالم به در برده است.

صالح تائید کرد: در اثر این انفجار شماری از محافظان وی زخمی شده و مجروحان به بیمارستان امنیت ملی کابل برای درمان انتقال داده شده اند.

معاون نخست ریاست جمهوری افغانستان زخمی و کشته شدن غیرنظامیان در این انفجار را تائید کرد اما گفت که از میزان تلفات و خسارات وارده به مردم اطلاع ندارد اما از اینکه آسیب در جریان حمله به کاروان خودروهای وی به مردم رسیده، از مردم معذرت خواهی کرد.

برخی منابع خبری گزارش دادند که در این حمله تاکنون ۱۰ نفر کشته و ۲۰ تن دیگر زخمی شده و شماری منازل مسکونی و مغازه ها نیز به طور جدی آسیب دیده اند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید