سریالی بر اساس کتاب خاطرات رئیس سابق اف بی ای ساخته شده و تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نمایش درمی آید.

سریال «قانون کومی»برای ترامپ گران تمام می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، در سایه ناآرامی‌های اخیر ایالات متحده آمریکا و تقریبا دو ماه قبل از انتخاباتی که دونالد ترامپ و جو بایدن در آن به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، سریال «قانون کومی» قبل از انتخابات پخش می‌شود تا حقایقی را برای نخستین بار افشا کند.

«هر جای دنیا که باشی فقط نیمی از ماجرا را می‌دانی...» ؛ این شروع هیجان‌انگیز تیزر سریال جدیدی است که واقعیاتی از رابطه دونالد ترامپ با جیز کومی ـ مدیر سابق FBI (اداره تحقیقات فدرال) ـ و اختلافات میان آن‌ها به تصویر می‌کشد.

این سریال به طور دقیق وقایع انتخابات سال ۲۰۱۶ میلادی و قبل از آن را بررسی کرده است. تیزر این سریال فضای مضطرب آن زمان و درگیری میان ترامپ و کومی را نشان می‌دهد.

در تیزر این سریال سرپرست سابق FBI اندرو مکابی به همکارانش می‌گوید:  ۱۵ روز به انتخابات ریاست جمهوری مانده است. ما باید ۳۴۹ ایمیل را بررسی کنیم تا معلوم شود آیا کسی از میان نامزدهای ریاست جمهوری متهم می شود یا خیر.

بخش‌هایی از این تیزر همچنین ترامپ را نشان می دهد که پس از پیروزی با کومی تماس گرفته و او را به کاخ سفید دعوت می‌کند تا از حسن نیت او و FBI مطمئن شود. اما پس از آن روابط متشنج میان کومی و ترامپ نمایان می‌شود.

این سریال بر اساس کتاب خاطرات جیمز کومی به نام «یک وفاداری بالاتر: حقیقت، دروغ و رهبری» (A Higher Loyalty:Truth,Lies, and Leadership) ساخته شده است. در این کتاب جیمز کومی رییس سابق FBI چالش‌هایی که در طول زندگی و در مدت ریاستش در این سازمان تجربه کرده است و رابطه اش با ترامپ را شرح می‌دهد.

سریال «قانون کومی» از شبکه «شوتایم» در دو قسمت پخش خواهد شد. این سریال چهار ساعته ۲۷ و ۲۸ سپتامبر پخش می‌شود؛ یعنی زمانی‌که تنها ۶ هفته به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مانده است.

در ابتدا قرار بر این بوده که پخش آن پس از انتخابات باشد اما بیلی ری کارگردان این سریال خواسته است تا کارش را قبل از انتخابات نمایش دهند.

جیمز دانیل که جایزه امی را برای بازی در این سریال و در نقش کومی کسب کرده است، مایکل کلی، بن کینگزلی و برندن گلیسون که نقش دونالد ترامپ را بر عهده دارد، از بازیگران سریال «قانون کومی» هستند.

نویسندگی و کارگردانی این سریال را بیلی ری کارگردان آمریکایی بر عهده داشته است.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید