هوا چون یینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد مردم آمریکا مستحق برابری و زندگی بهتری هستند و واشنگتن بهتر است زمان بیشتری را برای بهبود زندگی مردمش صرف کند.

مردم آمریکا شایسته زندگی بهتری هستند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، خانم «هوا چون یینگ» روز دوشنبه در رشته توئیتی نوشت: مردم چین هم البته سزاوار زندگی بهتری هستند این همان کاری است که حزب کمونیست چین برای مردم انجام داده است و این دقیقاً بزرگترین تفاوت بین حزب کمونیست چین و دولت شما (آمریکا) است.

اظهارات سخنگوی وزارت خارجه چین واکنشی به سخنان سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا است که در مورد سرکوب تظاهرات ضد نژادپرستی در پورتلند گفته بود از تمام گزینه ها برای پایان دادن به این ناآرامی ها استفاده می کند.

خانم یینگ در ادامه گریزی به جنگ تجاری دو کشور زده و نوشته است سال ها است که ایالات متحده از محصولات کم قیمت و با کیفیت بالا که چین به قیمت فدا کردن محیط زندگی خود تامین کرده است، بهره مند شده است اما اکنون وقتی چین در مسیر توسعه سبز و پایدار قرار گرفته است و به سمت بالا حرکت می کند، آمریکا آنقدر نگران می شود که آشکارا به ما حمله کرده و دارایی های ما را سرقت می کند.

این دیپلمات چینی افزوده است: این یک واقعیت است که رفتار شیطانی پمپئو دیپلمات ارشد ایالات متحده باعث شده است که تصور مردم در سراسر جهان تغییر کند و تصویر ایالات متحده به عنوان "فانوس دریایی" را واژگون کرده است به همین دلیل می خواهم از پمپئو تشکر کنم زیرا هر وقت دهان خود را باز کرد باعث شد تا مردم چین کشور خود و حزب کمونیست را عمیق تر دوست داشته باشند.
 


 

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید