در مورد محدود کردن استفاده از تلفن های همراه و لپ تاپ در دوران بارداری زیاد شنیده اید. امروزه استفاده از  لباس های ضد امواج برای محافظت مادر و نوزاد در برابر امواج الکترومغناطیس توسط تولید کنندگان آنها بسیار توصیه می شود.

مزایا و معایب لباس ضد امواج بارداری

سلام نو پلاس: امروزه استفاده از لباس ضد امواج بارداری بسیار رایج شده است، زیرا مادران به دنبال مراقبت  بهتر و بیشتر از فرزند خود در دوران بارداری هستند. آنها همه نکات مفید برای داشتن تغذیه سالم را به دقت دنبال می کنند. ویتامین ها و مواد مغذی را قبل از بارداری و حین بارداری مصرف می کنند. معاینات منظم با پزشک یا ماما را انجام می دهند. اما با تمام این مراقبت ها هنوز هم یک تهدید وجود دارد و آن امواج الکترومغناطیس است. قرار گرفتن در معرض میدان الکترومغناطیسی قوی موجب اختلال در برقراری ارتباط سلولها می شود. اثرات منفی ناشی از این اختلال خطرات سلامتی زیادی برای  برای زنان باردار و کودکان  دارد. در اینجا به برخی از اثرات منفی امواج الکترومغناطیس برای نوزادان متولد نشده اشاره شده است.

· افزایش خطر ابتلا به آسم

· افزایش پتانسیل تغییر DNA

· افزایش خطر سقط جنین

· مشکلات رفتاری

استفاده از لباس ضد امواج برای محافظت در برابر امواج الکترومغناطیس در دوران بارداری

در مورد محدود کردن استفاده از تلفن های همراه و لپ تاپ در دوران بارداری زیاد شنیده اید. امروزه استفاده از  لباس های ضد امواج برای محافظت مادر و نوزاد در برابر امواج الکترومغناطیس توسط تولید کنندگان آنها بسیار توصیه می شود. انواع این لباس ها شامل موارد زیر است.

· پتو یا گن شکم

· پیراهن و تاپ

· کاورهای پرستاری

لباس ضد امواج بارداری دارای مزایا و معایبی است که هنگام خرید باید آنها را مد نظر داشت. در زیر به این مزایا و معایب  اشاره شده است.

 مزایای لباس ضد امواج بارداری

حفاظت بالا در برابر جذب امواج

 لباس ضد امواج بارداری حداقل تا  ۳۵ دسی بل باعث کاهش دامنه نوسان و قدرت اشعه می شود، همچنین تا ۹۹٪  امواج را دفع می کند.

تقویت آرامش ذهنی مادر

در کنار تمام مراقبت هایی که مادران در دوران بارداری انجام می دهند، سلامت و مراقبت ذهن و روان مادر نباید نادیده گرفته شود.  لباس ضد امواج بارداری موجب کاهش نگرانی های مادر برای سلامت کودک خود می شود.

دوام و ماندگاری بالا

لباس های ضد امواج بسیار با دوام هستند. بنابراین اگر تصمیم دارید فرزندان بیشتری داشته باشید، می توانید دوباره از آنها استفاده کنید.

معایب لباس های ضد امواج

آزمایش های انجام شده روی لباس های ضد امواج نشان داد، هنگامی که امواج الکترومغناطیسی از جهت های دیگر وارد لباس می شوند، هیچ راهی برای پراکندگی آنها وجود ندارد و مادر در معرض سطح بالاتری از اشعه قرار  می گیرد. این امر در نهایت موجب به خطر انداختن سلامت و ایمنی نوزاد می شود.

کد خبرنگار: ۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید