خانم بهناز شفیعی همسر ناصر حجازی گفت: وقتی روی سنگ مزار اسید ریختند شخصی تماس گرفت و به من گفت بگویید کار پرسپولیسی‌هاست ولی من هرگز همچین حرفی نزدم.

توضیحات همسر مرحوم ناصر حجازی درباره ویدیو جنجالی

به گزارش سلام نو، خانم بهناز شفیعی همسر ناصر حجازی پیشکسوت فقید باشگاه استقلال درباره اتفاقات بعد از دربی و پخش آن ویدیو می گوید: بیست تا سی نفر میهمان داشتیم من و آتوسا به خاطر استرس زیاد پنالتی ها به اتاق دیگری رفتیم اما متاسفانه بین هواداران دو تیم که میهمان ما بودند کری خوانی بدی بوجود آمد و آن حرف های زشت زده شد. بنده به محض اینکه مطلع شدم در صفحه اینستاگرام خود پستی گذاشتم و عذرخواهی کردم ضمن اینکه با آن عده که میهمانم بودند  برخورد کردم. همسر حجازی درباره اینکه چه کسی آن ویدیو را پخش کرد به خبرنگار خبرآنلاین گفت: متاسفانه یکی از میهمانان استوری کرده بود و خیلی زود متوجه اشتباهش شد و آن ویدیو را پاک کرد اما به من گفتند یک خانمی از شهرستان این ویدیو را ذخیره کرده و آن را پخش کرده است.

همسر بازیکن اسطوره ای سابق استقلال درباره اینکه آیا آن کلیپ را تا حالا دیده و از توهین های آن به احمد نوراللهی خبر  دارد یا نه گفت: کلیپ  را ندیدم اما احمد پسر بسیار باشخصیتی است به من گفتند که بین خودشان کری می خواندند و به نوراللهی توهین نکردند با این حال به همه آنها تذکر دادم و خودم هم عذرخواهی کردم.

خانم شفیعی همچنین درباره توهین و فحاشی های بوجود آمده به اسطوره های فوت کرده دو تیم ادامه داد: توهین و فحاشی بعضی افراد به هیچ عنوان جای دفاع ندارد و ما آنها را پرسپولیسی اصیل نمی دانیم. روزی که روی سنگ مزار ناصر اسید ریختند شخصی تماس گرفت و به من گفت بگویید کار پرسپولیسی هاست اما من هرگز همچین حرفی نزدم چون پرسپولیسی های واقعی همیشه زودتر از استقلالی ها در مراسمات ناصر حاضر می شدند و همیشه بین ما احترام بوده و خواهد بود. وقتی بزرگان پرسپولیس مثل آقایان پروین و پنجعلی و عابدزاده همیشه پیشگام در مراسمات ناصر شرکت می کنند بزرگی پرسپولیسی ها را نشان می دهد و ما هیچ وقت این خوبی ها را فراموش نمی کنیم.

همسر مرحوم حجازی در پایان صحبت هایش با خبرآنلاین گفت: هواداران هردو تیم سالهاست برای همین کری می خوانند که اگر با احترام باشد هیچ عیبی ندارد بازهم برای آن کلیپ  از هواداران واقعی پرسپولیس عذرخواهی می کنم و برای هردو تیم و طرفداران سرخابی آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید