حسن روحانی رئیس‌جمهور در جلسه هیات دولت گفت: آمریکا امروز در صحنه‌های بین‌المللی شکست را تحمل می‌کند و این به واسطه تحمل و مقاومت مردم است.

روحانی: اگر مردم سال ۹۷ مقاومت نمی‌کردند، آمریکا امروز شکست نمی‌خورد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی در جلسه امروز هیأت دولت با اشاره به ایام عزاداری امام حسین (ع) گفت: این روزها شاهد هستیم با توجه به بیماری کرونا مراسم عزاداری اباعبدالحسین شکل دیگری گرفته است.

رئیس‌جمهور با بیان این‌که مراسم عزاداری امسال زیبا شده است، گفت: داستان کربلا یک حماسه برای حق‌طلبی و مقابله با هرگونه انحصار حق بوده است، داستان سرافزاری و مبارزه با هرگونه ذلت‌ستیزی‌ها، مقاومت و ایستادگی برای حق و حقیقت است.

وی تاکید کرد: واقعه کربلا از یک واقعه درون دینی بیشتر است، شهادت امام حسین (ع) صرفا برای احیای اسلام نیست و قدمی بالاتر است ، امام حسین (ع) گفت که چه طور من صبر کنم در حالی که باطل درحال بالا رفتن از حق است. 

روحانی بیان کرد: قیام امام حسین (ع) در تاریخ دیروز نمی‌گنجد، ما همیشه نیازمند فرهنگ عاشورا و کربلا بودیم و امروز نیاز بالاتری به فرهنگ عاشورا داریم مخصوصا با خیانت و توطئه‌هایی که علیه ملت ما در حال انجام است.

وی تاکید کرد: مردم ما مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادند موفق و پیروز شدند با، ایستادگی این ملت است که  ما امروز می‌بینیم دیپلمات‌های ما و کسانی که در صحنه سیاسی هستند، پیروز هستند.

رئیس دولت گفت: امروز آمریکا در صحنه‌های بین‌المللی شکست پشت شکست را تحمل می‌کند؛ که این به واسطه تحمل و مقاومت مردم بود. اگر ملت ما خودش را سال  ۹۷ باخته بود و می‌گفت نمی‌توانم مقاومت و توان دشمن از من بالاتر استریال امروز پیروزی نداشتیم.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید