رضا نورانی رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: بخش خصوصی مواد غذایی همچون چیپس، پفک و ... به ونزوئلا صادر کرده است.

ماجرای معاوضه بنزین ایران با آناناس و انبه ونزوئلا چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: در مقابل صادرات محصولات کشاورزی و مواد غذایی ایرانی به ونزوئلا ممکن است مقادیری انبه و آناناس به کشور ما وارد شود.

رضا نورانی رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی با اشاره به اخبار منتشر شده پیرامون واردات انبه و آناناس از ونزوئلا اظهار کرد: طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر واردات آناناس و انبه از ونزوئلا در قبال صادرات بنزین منتشر شده است، در حالیکه این امر واقعیت ندارد چرا که نفت و بنزین در اختیار بخش خصوصی نیست.

وی افزود: بخش خصوصی مواد غذایی همچون چیپس، پفک و ... به ونزوئلا صادر کرده و ممکن است در مقابل اقلامی همچون انبه و آناناس وارد شده باشد.

نورانی با اشاره به اینکه عمده کالاهای وارداتی از ونزوئلا مربوط به زیرساخت‌های صنعتی است، بیان کرد: با توجه به صادرات محصولات کشاورزی ایرانی به ونزوئلا ممکن است مقادیری انبه و آناناس برای حمایت از کشاورزان آن منطقه به کشور ما وارد شود.

رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی در پایان تصریح کرد: برای توسعه صادرات غیرنفتی به ونزوئلا که تجارت برد_ برد است، باید حمایت ویژه‌ای صورت گیرد تا حضور پررنگ تری در این بازار داشته باشیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید