در ایام محرم مدیریت مجموعه ورزشی شهید شیرودی با راه‌اندازی ایستگاه توزیع ماسک بهداشتی مقابل این مجموعه اقدام به توزیع ماسک کرده است.

 توزیع ماسک رایگان در مجموعه ورزشی شهید شیرودی

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، محدودیت هایی که به واسطه شیوع ویروس کرونا ایجاد شده اگرچه برگزاری جلسات عزاداری ایام محرم و مبرپایی ایستگاه های صلواتی در اماکنی مانند مجموعه های ورزشی را ممنوع کرده اما مانع از دیگر اقدامات خیرخوانه در این اماکن نشده است کما اینکه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی ایستگاه هایی با عنوان «نذر ماسک بهداشتی» دایر شده است.

رضا جلائیان مدیریت مجموعه ورزشی شهید شیرودی در مورد این اقدام که از چند روز پیش دستور انجام آن را داده است، گفت: در شرایط فعلی که وزارت بهداشت و ستاد  کرونا به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بهداشتی تأکید نموده اند، این مجموعه با همکاری و مساعدت خیرین اقدام به برپایی ایستگاه نذر ماسک نموده است.

وی تصریح کرد: فدراسیون های پزشکی ورزشی، نجات غریق ، ورزش های رزمی ، بدنسازی و پرورش اندام و نابینایان و کم بینایان که در تأمین اقلام نقش بسزایی داشتند ما را در راه اندازی این ایستگاه ها همراهی کردند.

مدیریت مجموعه ورزشی شهید شیرودی با تاکید بر اینکه این اقدام با استقبال هموطنان، عزاداران حسینی و مراجعین مجموعه همراه بوده گفت: امیدواریم این اقدام نو و خداپسندانه مورد رضای خداوند و اهل بیت علیهم السلام قرار گرفته و آغازگر حرکت جدیدی در توزیع نذورات در شرایط ویژه جامعه باشد.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید