در پی وقوع تصادف در جاده ورامین دوتن جان باختند.

تصادف خونین در جاده ورامین/ دونفر فوت کردند
به گزارش سلام نو به نقل از انتخاب، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن دو تن در پی وقوع تصادف در جاده ورامین خبر داد.

سید جلال ملکی  در این باره اظهار کرد: ساعت ١١:٠٢ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه تصادف در جاده ورامین، جاده غنی آباد به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در محل مشاهده کردند یک دستگاه خودرو نیسان که بار آهن داشته به دلایل نامشخصی با قسمت عقب یک دستگاه شورلت قدیمی باری برخورد کرده که این خودروی باری بار سیمان حمل می کرده است. قسمت جلویی نیسان زیر خودرو باری قرار گرفته بود و تعدادی از کیسه های سیمان خالی شده بود.

ملکی افزود: دو سرنشین خودرو نیسان در وضعیت بسیار نامناسبی در اتاق کاملا متلاشی شده گرفتار بودند که آتش نشانان عملیات را آغاز کرده و با تجهیزات قطعات خودرو را برش دادند. هر دو نفر که آسیب های شدیدی به آن ها وارد شده بود را به عوامل اورژانس تحویل دادند که مشخص شد متاسفانه هر دو نفر جان خود را از دست داده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: محل به عوامل انتظامی تحویل داده شد و آتش نشانان محل را به مقصد ایستگاه خود ترک کردند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید