حادثه آتش سوزی سیلندرهای گاز در منزل قدیمی واقع در تهرانسر دو مصدوم بر جای گذاشت.

جزئیات آتش سوزی انبار سیلندرهای گاز در تهرانسر

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ١٨:۴١ امروز حادثه آتش سوزی یک ساختمان قدیمی در تهرانسر، بلوار دستغیب به سامانه ١٢۵ اعلام و بلافاصله ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد در یک منزل دو طبقه قدیمی آتش سوزی روی داده به گونه ای که طبقه بالایی آن کاربری مسکونی داشت و طبقه همکف با تغییر کاربری محل را به کارگاهی برای شارژ کپسول گاز و نگهداری آن ها تبدیل کرده بود.

وی ادامه داد: در این محل چندین دستگاه سیلندرهای گاز، از جمله سیلندر های ١١ کیلویی، گاز های پیک نیکی و حتی مخزن گاز ۵٠ کیلویی که برای کار صافکاری و نقاشی استفاده می شود نگهداری می شد که این قسمت دچار حریق شده بود و تعداد بسیاری از سیلندر ها شعله ور بود.

ملکی با بیان اینکه در اتاق های دیگری از این محل لوازم دیگری نیز از جمله کمد، لاستیک، دوچرخه و موتور سیکلت نیز نگهداری می شد که آتش به این وسایل نیز سرایت کرده بود، خاطرنشان کرد: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش به طبقه بالا که مسکونی بود رفته و آقا و خانم مسن و یک آقای جوان را خارج کردند.

به گفته وی؛ آقای مسن دچار سوختگی سطحی شده بود که به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

ملکی یادآور شد: خاموش کردن این حادثه در شرایطی که سیلندر های گاز شعله ور بود و احتمال انفجار وجود داشت بسیار خطرناک بود که آتش نشانان با تاکتیک های عملیاتی که به کار گرفته بودند آتش را خاموش کردند و از سرایت به اطراف جلوگیری کردند.

وی تاکید کرد: سیلندر ها از محل خارج و به محل امنی منتقل شد اما یک نفر از آتش نشانان نیز از ناحیه پا دچار مصدومیت شد که وی نیز به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

ملکی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان اعلام کرد.

محله تهرانسر در جنوب غربی پایتخت واقع شده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید