اکثریت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ هرگونه تغییر در روند کاری اداره پُست تا زمان انتخابات را تصویب کرد تا مبادا به روند رای‎گیری پُستی آسیبی برسد.

تصویب لایحه حمایت از رای‌گیری پُستی در آمریکا

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، مجلس نمایندگان آمریکا که در کنترل حزب دموکرات است؛ ضمن تصویب بسته مالی ۲۵ میلیارد دلاری حمایت از اداره پُست، با اعمال هرگونه تغییری که حین برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰، روند رای‌گیری پُستی را تحت‌الشعاع قرار دهد؛ مخالفت کرد.

لایحه پیشنهادی مجلس نمایندگان با جلب نظر مساعد شماری از نمایندگان جمهوریخواه این مرجع قانونگذاری، با ۲۵۷ رای موافق در برابر ۱۵۰ رای مخالف، به تصویب رسید.

اکنون نوبت مجلس سنا است که این لایحه را مورد ارزیابی قرار دهد حال آنکه انتظار می‌رود  اکثریت جمهوریخواه این مرجع قانونگذاری، در حمایت از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، به آن رای منفی بدهند.

ترامپ به دفعات با طرح احتمال تقلب انتخاباتی و به درازا کشیدن روند شمارش آرای انتخابات پُستی، این روش رای‌گیری را زیر سوال برده و می‌گوید حتی در صورت تصویب سنا، قانون مورد نظر را امضا نخواهد کرد.

این در حالی است که حزب دموکرات نیز می‌گوید قصد ترامپ سرکوب رای‌دهندگان دموکراتی است که اغلب از شیوه‌های رای‌گیری غیابی استقبال می‌کنند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید