وزیر اطلاعات گفت: رهبری در ماجرای بنزین فداکارانه وارد شدند و ما باید شاکر نعمت ولایت باشیم.

تقدیر وزیر اطلاعات از حمایت‌های رهبر انقلاب از دولت

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، سید محمود علوی وزیر اطلاعات به مناسبت هفته دولت در برنامه خبری شبکه خبر با ارائه گزارشی گفت : این دولت با مشکلات زیادی مواجه بوده است بخشی آن مربوط است به بی‌مهری‌ها که بیشترین هجمه‌ها و بی‌مهری‌ها نسبت به آن صورت گرفت. کارکردهای این دولت نقد و بسیاری از آن مصادره شد مثلا در بحث امنیت نقش بی‌بدیل وزارت اطلاعات نمی‌توانیم منکر شویم. به صدها تیم تروریستی ضربه وارد کرده است و گاهی وزارت اطلاعات مورد جفا قرار می‌گیرد. 

او گفت: درست است که امنیت محصول همه دستگاه‌های امنیتی است اما در مورد امنیت داخلی وزارت اطلاعات با فاصله زیاد حرف اول را می‌زند. اما گاهی می‌بینیم این موارد مصادره می‌شود و نقش وزارت نفی می‌شود. 

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه اگر حمایت‌های بزرگوارانه مقام معظم رهبری نبود این دولت چندین‌بار زمین زده شده بود گفت: رهبری در ماجرای بنزین فداکارانه وارد شدند و رهنموهای پدرانه به نمایندگان مجلس دادند که ما باید شاکر نعمت ولایت باشیم و قدردان محبت های بی‌دریغ مقام معظم رهبری نسبت به دولت باشیم و راه آن این است که زیر چتر هدایت رهبری ایشان با هم باشیم. 

او گفت: کشور با دولت تنها اداره نمی‌شود همه باید وارد شوند و همه قوا و نهادها باید باهم باشند کشور برای همه است و از آن همه آحاد ملت است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید