جیمز مالوی، فرمانده ناوگان پنجم دریایی آمریکا اعلام کرد آمریکا تمام تحرکات ایران در منطقه را رصد می کند.

آمریکا: تمام تحرکات ایران را رصد می‌کنیم

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرمانده ناوگان پنجم دریایی آمریکا که در بحرین مستقر است در گفت وگو با روزنامه الشرق الاوسط گفت: نیروهای ائتلاف به خصوص بعد از اقدام ایرانی های و تعدی به یک نفتکش، تحرکات ایران در خلیج(فارس) را از نزدیک رصد می کنند.

بر اساس این گزارش، مدت ماموریت جیمز مالوی به پایان رسیده است و قرار است ساموئل بابارو جایگزین او شود. جیمز مالوی اخیرا برای خداحافظی دیداری با حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین در قصر الصافریه و خلیفه بن احمد آل خلیفه، فرمانده کل نیروی مسلح بحرین داشته است. 

فرمانده ناوگان پنجم دریایی آمریکا در گفت وگوی خود تاکید کرد: تمام رزمایش های ایران را با دقت کامل رصد می کنیم.
وی با اشاره به سخنان سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما از اظهارات مسئولان ایرانی بعد از این رزمایش ها مطلع هستیم.

جیمز مالوی تاکید کرد: ما می دانیم که ایران اظهارات تهدید آمیزی داشته است، ما آمادگی و هوشیاری خود را بالا برده ایم و گذرگاه های آبی و تمام کشتی های تجاری را رصد می کنیم زیرا نمی دانیم که ایران چه زمانی اقدام تحریک انجام می دهد. 

وی در رابطه با تمرین های نظامی جمهوری اسلامی ایران و حمله فرضی به ناو هواپیمابر امریکایی مدعی شد: آن ها این تمارین را انجام می دهند تا قدرت خود را آزمایش کنند و تلاش می کنند که پیامی به ملت خود برسانند و چه بسا برای ترساندن کشورهای منطقه باشد.

مالوی در پایان گفت که آمریکا رویکرد خود مبنی بر استفاده از قدرت را تغییر نداده است زیرا ایرانی ها بی پروا هستند و نمی توان آن ها را پیش بینی کرد بنابراین ما و شرکایمان باید همیشه آماده باشیم. 
 

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید