نرم‌افزارهای زیادی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید کنترل کافی بر میزان مصرف اینترنت تلفن همراه یا اینترنت ثابت‌تان داشته باشید.

اگر بسته اینترنت شما زود تمام می شود، از این نرم افزار استفاده کنید
به گزارش سلام نو به نقل از ایران، با استفاده از یک نرم‌افزار می‌توانید جزئیات فعالیت‌های اینترنتی و همچنین میزان مصرف اینترنت خود را مشاهده کنید.
حتماً برای شماهم پیش آمده که به‌صورت ناگهانی بسته اینترنت تلفن همراه یا اینترنت ثابت‌تان تمام شده درحالی که هنوز چند روز به تاریخ پایان بسته اینترنتی شما زمان باقی مانده است.

اگر می‌خواهید دیگر با چنین شرایطی مواجه نشوید و کنترل کافی بر میزان مصرف خود یا سایر اعضای خانواده داشته باشید باید از نرم‌افزارهای مختلفی که به این منظور طراحی شده‌اند کمک بگیرید.

در این زمینه نرم‌افزارهای زیادی وجود دارد که یکی از پرکاربردترین آن‌ها نرم‌افزار SeriousBit NetBalancer است؛ یک نرم‌افزار که مدیریت‌کننده حرفه‌ای مصرف و فعالیت‌های اینترنتی شماست و دیگر با مشکل تمام شدن اینترنت قبل از موعد مشخص، مواجه نخواهید شد.

با استفاده از این نرم‌افزار می‌توانید جزئیات فعالیت‌های اینترنتی و همچنین میزان مصرف اینترنت خود را مشاهده کنید. ازسوی دیگر می‌توانید مصرف و ترافیک خود را محدود و برنامه‌ریزی کنید تا اینترنت شما بی‌دلیل و فقط برای وب‌گردی‌های بی‌هدف، مصرف نشود. از ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به تعیین محدودیت ترافیکی برای پردازش‌ها و کارهای مختلف دانلود و آپلود اشاره کرد.

مدیریت مصرف هر یک از کاربران، کنترل کامل ترافیک در حال مصرف اینترنت شما و همچنین متعادل کردن مصرف کاربران در شبکه‌های کامپیوتری از دیگر مزایای این نرم‌افزار به شمار می‌رود. با کمک این نرم‌افزار همچنین می‌توانید برای ترافیک جهانی، محدودیت تعیین کنید و همچنین شاهد نمایش حرفه‌ای و اختصاصی ترافیک و وضعیت شبکه باشید.

این نرم افزار حالت‌های مختلف High, Normal, Low, Block, Ignore, Limit, Drop, Delay دارد پس در هر حالتی می‌توان از آن بهره گرفت. از دیگر ویژگی‌های این نرم‌افزار، قابلیت رمزگذاری تمامی تنظیمات، پشتیبانی نسخه ۶ آی پی‌ها و نیز پشتیبانی از نسخه‌های ۶۴ بیتی ویندوز است. گراف‌های ویژه و اختصاصی نمایش فعالیت‌های اینترنتی و همچنین نمایش جزئیات مصرف هر یک از کاربران به‌صورت داده‌های دریافتی و ارسالی هم از دیگر مزایای این نرم‌افزار است.
کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید