اسکندر عیسوند، دبیر هیات کشتی خوزستان اعلام کرد حضور سه تیم از خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور قطعی شده است.

حضور سه تیم خوزستانی در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور

به گزارش سلام نو، به نقل از ایرنا، اسکندر عیسوند روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طی صحبت هایی که با مسئولان سه تیم آریو برزن بهبهان، فولاد اکسین و احتشام گستر اهواز داشتیم هر سه تیم برای حضور در رقابت های لیگ برتر اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی خوزستان را قطب اصلی کشتی فرنگی در کشور دانست و افزود: ظرفیت این رشته در استان به حدی است که اگر اسپانسر و حامی مالی وجود داشته باشد می توان شاهد حضور چند تیم خوزستانی در لیگ برتر بود.

دبیر هیات کشتی خوزستان بیان کرد: برای دومین بار شاهد حضور سه تیم از استان در رقابت های لیگ برتر هستیم که این موضوع نشان از حضور گسترده کشتی گیران خوزستانی در سطح کشور است.

وی با اشاره به اینکه رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی با اعلام سازمان لیگ در مهرماه سال جاری آغاز خواهد شد، گفت: این موضوع به شرایط کشور و شیوع بیماری کرونا بستگی دارد و امیدواریم هرچه زودتر این بیماری ریشه کن شود تا شاهد رویدادهای مختلف کشتی در سطح کشور باشیم.

عیسوند عنوان کرد: کشتی جزو ورزش های درگیر محسوب می‌شود و هنوز اجازه فعالیت آن از سوی ستاد مبارزه با کرونا صادر نشده است لذا کشتی گیران خوزستانی همچنان تمرینات خود را در خانه دنبال می‌کنند.

به گزارش ایرنا در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر کشتی فرنگی کشور تیم سینا صنعت ایذه به عنوان نایب قهرمانی رسید.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید