پلیس راه راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محور کرج-چالوس

به گزارش سلام نو به نقل از  ایرنا،  پلیس راه راهور ناجا طی اطلاعیه‌ای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور را با هدف افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه اعلام کرد.

به گزارش عصر چهارشنبه پایگاه خبری پلیس؛ در این اطلاعیه آمده است: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه یک مردادماه ۹۹ تا ساعت ۶ روز شنبه چهارم مردادماه ۹۹ از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان- مشهد و برعکس ممنوع می باشد.

تبصره- تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

محور کرج-چالوس

بر اساس این گزارش تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس کماکان ممنوع می باشد.

این گزارش افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه سوم مرداد ماه ۹۹ از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

محور هراز

همچنین بر اساس این گزارش، تردد کلیه تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع می باشد و تردد کلیه کامیون هاو کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه یکم مرداد ماه ۹۹ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه دوم و سوم مرداد ماه از محور هراز ممنوع می باشد.

در این گزارش آمده است: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روز جمعه سوم مرداد ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء) به صورت یک طرفه می باشد.

تبصره: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت ها کان لم یکن تلقی می شود.  

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید