در نشست مشترکی که وزیر ورزش با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس داشتند جلوگیری از از واردات اقلام ورزشی یکی از موضوعات مطرح بود.

  نمایندگان مجلس خواستار جلوگیری از واردات اقلام ورزشی شدند

 مهر  به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نوشت: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته سه شنبه میزبان مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و معاونان وی بودند.

مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مورد این نشست گفت: گزارشی از فعالیت‌های نظارت در حوزه ورزش، موفقیت‌های فدراسیون‌ها، اقدامات انجام شده و در دست اقدام مانند راه‌اندازی خانه جوانان و تقویت فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی از سوی وزیر ورزش و جوانان به کمیسیون ارائه شد.

وی افزود: همچنین سلطانی فر موضوع کادرسازی و فراهم کردن زمینه رشد جوانان و کاهش سن مدیریتی در وزارت ورزش را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعضای کمیسیون مباحث و سوالاتی را در مورد بحث اقتصاد و ورزش، نقش موثر ورزش در چرخه اقتصادی دنیا و برنامه وزارتخانه برای تحقق این موضوع در کشور و همچنین برنامه وزارتخانه برای کنترل واردات اقلام و کالاهای ورزشی  و بهره مندی از تولیدات داخلی را مورد بررسی قراردادند.

نماینده مردم فردوس و طبس در مجلس یازدهم یادآور شد: همچنین در این نشست  طرح‌های فرهنگی در حوزه ورزش و جوانان، وام ازدواج، ماده ۹۴ قانون برنامه ششم توسعه، ازدواج و مسکن جوانان و رویکردهای فرهنگی و سیاسی مجموعه خانه جوانان تبیین و حاضران نقطه نظرات خود را بیان کردند.

کد خبرنگار: ۱۲
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید