علیرضا جهانبخش وینگر لژیونر تیم ملی ایران معتقد است بازی‌های دوستانه نه چندان خوب ایران در ماه‌ها گذشته باعث شده تا تیم ملی شناخت کاملی از ژاپن نداشته باشد و این بزرگ‌ترین نگرانی برای بازی بعد است.

به گزارش سلام نو، علیرضا جهانبخش وینگر تیم ملی پس از پیروزی سه گله برابر چین و صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا توضیح داد: خدا را شکر بازی خوبی انجام دایم. در بازی قبل در اوایل بازی غافلگیر شدیم و پنالتی دادیم اما در این دیدار از همان ابتدا بازی را کنترل کردیم و این کار را برایمان راحت کرد و خدا را شکر توانستیم برنده بازی باشیم.

وی ادامه داد: این نشان می‌دهد تیم ملی ما چقد قدرت دارد و سال‌ها کنار هم بازی کردن و اردو رفتن باعث شده تیم هماهنگ‌تری شویم. انتظارات از ما بالاست و در این چند سالی که عضو تیم ملی بودم هیچ‌وقت چنین اعتماد به نفسی نداشتیم و مردم هم این قدر به تیم ما اعتماد نداشتند. بازی بعدی ما با ژاپن که حریف سنتی ماست، دیدار سختی است.

جهانبخش درباره شناخت کی‌روش از ژاپن گفت: بازی‌های دوستانه خوب چیزی است که از آن دور بودیم و همین باعث شناخت کم از ژاپن می‌شود که همواره درباره آن صحبت می‌کردیم. سه روز وقت داریم و به شناخت خوبی از این تیم برسیم تا با شکست آن‌ها راهی فینال شویم.

وی درباره قهرمانی ایران در این مسابقات گفت: نمی‌شود این‌گونه پیش‌بینی کرد اما همیشه سوپرایز در فوتبال وجود ندارد و ما هم به اکنون به قهرمانی و فینال فکر نمی‌کنیم و تمام فکر ما ژاپن است.

ایسنا/

کد خبرنگار: ۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

پربازدید

پربحث

اخبار عجیب

آخرین اخبار

لینک‌های مفید